Nekromanti Varför jag aldrig kan sakta ner

2097

deleta mitt konto tack
Joined
20 Sep 2014
Messages
3,643
Jag brukar komma in här och skriva tusen inlägg och sen lägga in hemsidan i /etc/hosts för att beskona mig från skrivfebern.
Varför kan jag inte sakta ner? Jo för det jag skriver är så flummigt och out there och provokativt (obs säger inget om huruvida det jag skriver är bra eller dåligt) och dessutom skriver jag så otydligt och tätt att det är lätt att missförstå och när jag tar en break så brukar det komma hundra inlägg som handlar om typ ett missförstånd av texten medan om jag fort är på bollen och svarar så kommer det förhindras.

Men tack och lov håller detta på att ändras ju mer den grundläggande typ, öh, modellen av min hjärna börjar sprida sig så det blir lite mer
[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","height":"300","width":"900","src":"https:\/\/pbfcomics.com\/wp-content\/uploads\/2016\/02\/PBF020-Skub.gif"}[/IMG2]
utan att jag själv behöver vara den som är där och kladdar hela tiden
 

2097

deleta mitt konto tack
Joined
20 Sep 2014
Messages
3,643
Jag började här igen för att skriva om Alien.
Senaste veckorna har jag kunnat varva det jag egentligen skulle göra med att skriva här. Ibörjan på ett ganska bra sätt, men sen mindre och mindre.

Idag är klockan 1308 och jag har inte ätit frukost och jag har skrivit här sen tidigt imorse. Och det var saker som jag skulle göra som jag inte har gjort.

Har ni tips? Annars blir det /etc/hosts ett tag
 

entomophobiac

Low Prep High Play
Joined
6 Sep 2000
Messages
8,625
Location
Uppsala
För min del blir det mest svårt att hänga med när det skrivs hundratals inlägg mellan mina egna inloggningar och då zonar jag ut och avvaktar tills det blir lugnare igen. Har lite för dålig forumsdisciplin för att ta mig igenom trådar med 10+ sidor. :)
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,561
2097;n337186 said:
Jag började här igen för att skriva om Alien.
Senaste veckorna har jag kunnat varva det jag egentligen skulle göra med att skriva här. Ibörjan på ett ganska bra sätt, men sen mindre och mindre.

Idag är klockan 1308 och jag har inte ätit frukost och jag har skrivit här sen tidigt imorse. Och det var saker som jag skulle göra som jag inte har gjort.

Har ni tips? Annars blir det /etc/hosts ett tag
Jag tänker att du kanske inte måste besvara exakt alla trådar om exempelvis blorb med tanke på att det är en uppsjö vid det här laget.
Finns ju ett par vapendragare som kan försvara blorben.
Men å andra sidan har jag ju inga problem med att kasta in en fackla i en diskussion och sen inte återkomma så jag kanske är fel person att ge råd.
 
Top