Nekromanti Vapen

Beardbird

Veteran
Joined
2 Nov 2000
Messages
20
Var på Internet kan jag hitta bilder och information om vapen anpassade till kult?
 

Micke H

Veteran
Joined
7 Oct 2000
Messages
132
Location
Uddevalla
Var på Internet kan jag hitta bilder och information om vapen anpassade till kult?

Det finns ju rätt så gott om vapen i kultboken... annars kan du ju köpa en 400-sidors vapen-postorder-katalog och köra med skadorna från nåt liknande från boken... kan tillfredsställa även den mest våldshungrige :)

På internet vet jag inte, men eftersom Kult utspelas i nutid så borde det väl bara vara att söka på +vapen +modell +information...

/Micke
http://www.noctum.da.ru
 

Maxwan

Swordsman
Joined
26 Jun 2000
Messages
622
Location
Skövde
Ja, helt rätt. Det gäller även i stort allting man kan slåss med. KULT är nutid och allt finns. Det är bara upp till SL att sätta siffror på sakerna. Det finns bla bomber och andra saker som du bör kunna använda. Samma sak när det gäller olika sikten, ljuddämpare m.m. Använd siffrorna för zoom och likande och vips så har du massa nya bra grejor till spelet.

Mac - glöm inte heller att det finns mer tuffa bilar än de som publiceras!
 

and

Veteran
Joined
5 Dec 2000
Messages
89
Köp nästan vilken generisk modull som helst som bara handlar om vapen (min favorit: Phoenix Command). Där får du mängder med bilder och en uppsjö av värdesös information (som vad en hagelpatron väger eller varför inte 30 olika bilder och stats på handgranater). Sedan är det bara att jämföra deras statistiska värden med ditt spels och oftast (om kult nu inte är orimligt orealistiktt) går det att räkna ut vad allt annat borde göra i skada.

And
 

Vindhand

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,253
Location
Stockholm
Kult

Sedan är det bara att jämföra deras statistiska värden med ditt spels och oftast (om kult nu inte är orimligt orealistiktt) går det att räkna ut vad allt annat borde göra i skada.

I.o.f.s är Kult orimligt orealistiskt... titta bara under <a href="http://www.foxtail.nu/tabbar.html">Krilles rollspelstabbar</a>.
 

Beardbird

Veteran
Joined
2 Nov 2000
Messages
20
Förlåt och hemskt synd att du... [t!]

...skulle bli så jävla illa berörd så att du inte ens kunde skicka kommentaren i ett mail till mig.

...
 

Maxwan

Swordsman
Joined
26 Jun 2000
Messages
622
Location
Skövde
Re: Inget illa menat.

Inget illa menat. Jag bara påpekade det eftersom det är standard. Och det var lika bra att skriva det i forumet, om det nu skulle vara mer folk som inte visste om [nt]'s placering.. /images/icons/wink.gif

Mac
 
Top