SÄLJES Vampire the Eternal Struggle

Tjo!

Tänkte sälja alla mina kort till VtES då jag inte har spelat på säkerligen tio år nu, komplett lista finns här: VTES
Nåja, listan är näst intill komplett, finns cirka 430 kort som förvisso står med på listan men inte vilka kort det - det är kort som kommer med, men som inte betalas för. Generellt kan jag säga att det rör sig om multi-disciplin kort, exempelvis Forced March, Animal Magnetism men även kort som är klan-specifika som Folderol, Drink the Blood of Ahriman osv. Det är möjligt att en komplett lista över dessa dyker upp i framtiden, om än tveksamt.

Uppdelningen kan vara lite konstig ibland, då exempelvis Shambling Hordes (ally) finns under Necromancy och inte under Allies, trots att andra disciplin-specifika allies kan finnas under Allies. Om något kort, exempelvis Agent of Power förekommer på två ställen, så är det den totala mängden - tror bara att det är Agent of Power som förekommer på två ställen (Master samt Master Discipline)

Förutom HttB Reprint Bundle 2 och Parliament of Shadows så finns det inga reprints, om man inte räknar Bloodshadowed Court vill säga. De två förstnämnda (HttB reprint & PoS) ligger separat och ingår inte den totala summan kort. Inga kort som ligger under Misc Library räknas till totala antalet kort.

Korten är använda, men har bara spelats med i sleeves, har förvarats i kartonger och boxar när de inte har använts. Kommer kanske inte fotografera varenda kort, men tar mer än gärna foton och laddar upp om så önskas, i synnerhet om det är något specifikt som vill ses. Skulle säga att korten är NM/lightly played, inga vikta eller skavda kort vad jag kan se. Expansionsmässigt så sträcker de sig från Jyhad fram t.o.m Bloodshadowed Court (nåja förutom de två reprintsen som också följer med).

Nu till kruxet...
det är cirka 6400 kort (sanning med modifikation, för det är ca. 800 kort som inte finns med i totalen och de räknar jag inte med i kostnad). Jag tänker inte sälja enstaka kort från samlingen, det finns inga 100-700 kronors kort i samlingen (mjo, the Parthenon - men det är också den enda) heller, så. Kollar man priserna så ligger de på runt 2-40 SEK på eBay (har kollat Midnight Sun VTES Store (Norge) och Rickstock (USA), då det är de försäljarna som jag känner igen), tänker mig cirka 1.65 per kort så runt 10k med andra ord, men det går att diskutera. Är fullt medveten om att det är väldigt mycket på en och samma gång och lägger mer än gärna upp det på Tradera alt. eBay för ökad säkerhet.

Kan skickas, det är dock tungt - säkerligen över 15kg med emballage. Om avhämtning önskas så finns jag i Helsingborg.

Fråga gärna om det är något som undras över.

Last edited:
Back