Nekromanti Valvet rensat

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Tyckte det var dags för en liten städning i vårt gillesvalv och tur var det. I dammet låg det bland annat och skräpade gamla matlagningsrecept i dubbel uppsättning. Saker låg huller om buller så jag tog och sorterade så det ligger mer prydligt.

Kort sagt:
Tab 1 - Tog bort Recipie: Barbecued Buzzard Wing (fanns två). Strukturerade om hur stenarna låg så att de nu ligger i "level"-ordning, tog även och flyttade en Aquamarine från tab 2 hit. Samlade enchanting-recept så de ligger på samma ställe. Ja, lite andra småsaker. Plockade ut Laughing Skull Shoulderpads of the Physician som ingen verkar vilja ha, den finns nu på AH för en billig penning.

Tab 2 - Samlade ihop så alla mining-grejjer ligger på samma ställe, där ligger även blacksmithing-saker som blivit tillverkade av andra. Läder och hudar ligger samlat på samma ställe tillsammans med en mängd leatherworking-mönster (ifall någon känner på sig att de vill lära sig de sakerna så lär er dem). Även blommorna fick en lite bättre ordning.

Nu är det ju så att tillverkade saker helst inte skall ligga på tab 2 då den skall vara dedikerad till gathering-grejjer, dvs sådant man får när man kör mining, herbalism och skinning (kanske även fishing ifall det finns utrymme för det). Jag har även satt in 250 guld nyligen för att Dante skall kunna köpa en tredje tab som jag tyckte kunde dedikeras till crafting-material. Dvs ädelstenar, cloth, Diverse primals ifall folk är villiga att dela med sig av dem. Här tänkte jag även att folk kunde dumpa sådant de vill ha disenchantat.

Nåja, over and out...

/Seinet Wintermute - Skall fortsätta lira nu
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
Topp!

Jag loggar på med Darzhag och fixar en tredje tab ikväll.

Ska även kika på läderrecepten för att se om det är något jag inte lärt mig än.
 
Top