Nekromanti Vad vill ni se på N3-bloggen?

ripperdoc

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,399
Location
Tokyo
N3 arbetet fortsätter enligt halveringsprincipen på polonium-210 och vi har snart dags för nya interna speltester (om några dagar, närmare bestämt). Det hinns med att skrivas annat också, plus något blogginlägg och .

Men min blygsamma fundering är - vad skulle ni vilja se för teaser / inlägg / diskussion / fundering på N3-bloggen? (men förvänta er inte att få allt serverat - vi nöjer oss med att glänta på locket då och då :gremgrin:)
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Men min blygsamma fundering är - vad skulle ni vilja se för teaser / inlägg / diskussion / fundering på N3-bloggen?
Just lite teaser-fluff skule iaf jag tycka vore intresant, om inte anant för att stilla min nyfikenhet.
Sedan så just nyhets-fluff om abetet i allämhet skule var trevlgit att veta lite om.
 

Tengis

Veteran
Joined
4 Feb 2008
Messages
9
Location
Kristianstad
Ja lite teasers är väl aldrig fel....

Sen som sagt hade det varit trevligt med lite info hur långt ni kommit osv...
 
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,427
Location
Maastricht
Referenser till vad ni inspireras av. Musik, illustrationer, film, böcker mm och länkar till dessa.
Sånt tror jag folk kan uppskatta.
 

ripperdoc

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,399
Location
Tokyo
Jag skulle gärna visa upp den, den är inne på femte iterationen nu och ser kanonbra ut, men vi vill nog vänta tills den är helt klart innan vi visar upp den. Då kommer den å andra sidan synas ganska flitigt :gremsmile:
 
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,427
Location
Maastricht
Riktigt snygg !!

Den är riktigt grymm. Perkan är grymm och han blir nog fan bara bättre och bättre. Den som lever får se om han når upp till Paul Bonner klass en vacker dag. Jag hoppas det, och tom att han blir ännu bättre.

Perkan rockar !
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Hur går det med N3 ?

Nyfiken fråga !
Hur går det med jobbet för N3 ??
 

ripperdoc

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,399
Location
Tokyo
Re: Hur går det med N3 ?

Det går bra! Om det inte vore för att jag är mitt uppe i en flytt hade det gått ännu bättre. N3-bloggen har ju hållits tämligen uppdaterad, och jag ska så småningom skriva lite mer där.

Att det tar tid är nog uppenbart vid det här laget, men så är vi bara 1,5 aktiva författare också (och med aktiv menas: den tid som blir över efter heltidsarbete och andra plikter). :gremwink:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Hur går det med N3 ?

Ok, låter bra att det händer saker iaf !!
Lycka till med flytten åxå !
 

Tempelhand

Veteran
Joined
7 Mar 2009
Messages
86
Location
Stockholm
Re: Riktigt snygg !!

Bli bätter än Paul Bonner... då får man jobba hårt ... hehe. Vi får se, jag ska uppdatera några illustrationer på min hemsida. Ni får avgöra om det är i Bonner-klass :gremwink:

(Detta är mitt första meddelande härinne, vill se att allt funkar som det ska)
 

tull

Hero
Joined
12 Jun 2008
Messages
1,708
Location
Uppsala
Re: Riktigt snygg !!

Lite om er framtidssyn, hur står det till med USA? Dog Obama, vad hände med EU? Fick Kina någonsin demokrati?
Vilka politiska ideologier är starka i N3?
 
Top