Vad händer i Pärldeltat?

Enstoeringen

Prokrastinatör extraordinaire
Joined
12 Apr 2021
Messages
240
Jag har förstått att stort fokus kring NE ligger i att översätta till engelska just nu men vill ändå - genom att citera filmen Strul - ställa frågan;

”Blir’e nå’n andra vers, eller?”

Nåt litet … nåt som får Neopunk-törsten att retas ytterligare lite … en subkultur, en väder-slump-generator för PRD, en pippigul one-shot-pickadoll med flörtigt blinkande Kawaii-ögon vid namn ’Gullefjun PX-30’, eller vad som helst.

Med 555 backare på KS (det är 278 fler än vad som backade Kopparhavets hjältar, inga jämförelser i övrigt) så borde suget efter en fix rakt in i Neotech Edge-venen vara gigantiskt.

Så, vad händer på NE-fronten? C’mon ’n spill the gene enhanced soy bean meat substitue stuff. Please.
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,817
Jag frilansar för Helmgasts Neotech-gäng och skriver på en längre grej till Neotech där vi får bekanta oss med länderna i nordöstra Afrika, främst Somalia. Modulen kommer innehålla både färdiga äventyr och en massa miljöer med äventyrsfrön till egna grejer. Hoppas detta blir en fix i Neotech-venen du blir nöjd med 😊
 

Enstoeringen

Prokrastinatör extraordinaire
Joined
12 Apr 2021
Messages
240
Jag frilansar för Helmgasts Neotech-gäng och skriver på en längre grej till Neotech där vi får bekanta oss med länderna i nordöstra Afrika
Alltså, det låter ju helt sugoi! Något som definitivt levandegör monde ytterligare - ser verkligen fram mot detta.
 
Top