Nekromanti värt att köpa?

Edgar

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
273
Location
Göteborg, Sverige
Jag undrar lite snabbt om Torshem och Enhörningshornet är värda att köpa. Har för mig att jag läste dom för länge sedan men kommer inte ihåg ngt om dem.

Edgar
 

Hygglo

Veteran
Joined
27 Nov 2000
Messages
162
Location
Lund, skåne
Absolut! Enhörningshornet har jag tyvärr inte läst, men Torshem är skitkul! Kanske inte de bästa äventyren, men ändå trevlig läsning

Hygglo was here | KoRn Rules
/images/icons/cool.gif
 

Silwer

Veteran
Joined
2 Apr 2009
Messages
89
Beror på priset, är skräpet billigt så.
De var inga riktiga höjdare men de är ju gamla så man kan ju ha dem för nostalgins skull.
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
"Jag undrar lite snabbt om Torshem och Enhörningshornet är värda att köpa. Har för mig att jag läste dom för länge sedan men kommer inte ihåg ngt om dem."

Och jag som hade två ex av Enhörningshornet :)

Men nu är det skickat i måndags till Legend Hobbyspel, och det är det oanvända exet, som fortfarande ligger i sin plast...

Riddaren


Även den bäste har dåliga dagar
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Det finns betydligt sämre moduler att slänga sina slantar på. Vår gamla spelgrupp hade väldigt kul när vi spelade Enhörningshornet... Ah, nostalgi...

/Azagthoth
 

Milrik

Veteran
Joined
6 Aug 2000
Messages
184
Location
Västerås, Sverige
Nja, tycker inte någon av dem var riktigt bra.

Torshem var i princip bara en massa traskande i grottsystem hackandes på en massa monster, samt en kortare beskrivning av två lokala gudar samt regler för hur man överlever utomhus (varför man nu ska göra det när alla äventyren består av ett jävla tunnelgrävande).

Enhörningshornet tycker jag iaf inte är speciellt bra. Går ut på att en kult kidnappat en liten flicka som sedan spelarna ska försöka befria - samt de obligatoriska grottsystemen...tjatigt i längden. Utspelas till största delen i och runt omkring Kandra...

Mirik av Remos

Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtan
 

Milrik

Veteran
Joined
6 Aug 2000
Messages
184
Location
Västerås, Sverige
Milrik av Remos en latmask?

Påstår du att jag är lat??? :)

Milrik av Remos - ska minsann ta och plocka fram permobilen ur källaren och sätta efter Azagthoth

Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtan
 

Milrik

Veteran
Joined
6 Aug 2000
Messages
184
Location
Västerås, Sverige
Hem till mamma me dig...

Ja du kan börja springa... :)))))
*lol*

Milrik av Remos springer runt på Kandras gator skrikandes "JA DU KAN BÖRJA SPRINGA!"

Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtan
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Re: Hem till mamma me dig...

Den allsmäktige Azagthoth flyr minsann för ingen! Och du får allt skrika högre, för jag hör dig inte...

/Azagthoth
 

Milrik

Veteran
Joined
6 Aug 2000
Messages
184
Location
Västerås, Sverige
Går och bjuder Azagthoth på öl istället...

...eftersom det här börjar bli lite larvigt...dessutom klagar grannarna på skrikandet. :)

Milrik av Remos åker runt i sin permobil och råkar köra över Azagoths ena fot. ;)

Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtan
 
Top