Nekromanti värdens dåliaste spelledare!

2097

deleta mitt konto tack
Joined
20 Sep 2014
Messages
3,643
<3

Nämnde ju tidigare om att dom hade haft en doppelganger på spåren. I dag var en spelare sen. Medan han var på väg så körde vi igång (som vi alltid gör! dvs var inte sen för vi drar igång!) och dom körde speak with dead på en död och fick bekräftat att doppelgangern var en doppelgangern men dom blev rörda av hans story att han älskade alvprinsessan dom försöker rädda #damsel och då kom plötsligt den sena spelaren in och han bara vad har hänt och dom bara vi fick precis reda på att ____ är en doppelganger och han bara ok jag hugger ihjäl honom och alla andra bara





det var perfect<3
älskar min spelstil så sjukt mkt
 

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,224
Kul att det var ett bra pass.

Nu detta är kanske fel tråd och säkert inte huvudpoängen men... Hur är detta resultatet av en spelstil? Spelaren/RPn reagerade inte som gruppen i övrigt och agerade annorlunda. Sker väl i alla spelstilar?

(Ett sidospår som nog egentligen är mer intressant: påverkade det faktum att spelaren var sen? Kanske inte alls? Eller menar du att det faktum att han (men väl hans RP) inte hört den tragiska berättelsen fick honom att reagera annorlunda?)
 

2097

deleta mitt konto tack
Joined
20 Sep 2014
Messages
3,643
Bifur;n329167 said:
Nu detta är kanske fel tråd och säkert inte huvudpoängen men... Hur är detta resultatet av en spelstil?
Jag var orolig att det skulle vara tråkigt att dom hade dubbelgångaren på spåren! Men det var en ogrundad oro
 
Top