Nekromanti utgivningsplan?

Gibbon

Veteran
tjenare... det e ingen större ruljans på rävspel... undrar när nästa supplement kommer?

dom som jag helst skulle vilja se är Arizona, New Mexico samt Texas.

skickade efter legenderböckerna och dom kom på posten snabbare än blixten... vilket betyder att dom fortfarande är ivriga att sälja. nu finns det dock inget nytt att köpa och har inte gjort det på mycket länge... vad ska jag göra med alla mina pengar???

är det någon som vet varför det tar sån tid?

Matt Evans

Veteran
tjenare... det e ingen större ruljans på rävspel... undrar när nästa supplement kommer?

Skulle kommit efter jul (vilket det iofs är fortfarande), men det har väl dykt upp något förhinder. Anders & Tove har ju ett vanligt jobb också (rollspel är ju ett arbete vid sidan av).

dom som jag helst skulle vilja se är Arizona, New Mexico samt Texas.

Det som ligger närmast är Arizona och Tombstone (den sistnämnda utbruten ur Arizona, då det blev för omfattande).

skickade efter legenderböckerna och dom kom på posten snabbare än blixten... vilket betyder att dom fortfarande är ivriga att sälja. nu finns det dock inget nytt att köpa och har inte gjort det på mycket länge... vad ska jag göra med alla mina pengar???

Skänka till mig :gremgrin:

är det någon som vet varför det tar sån tid?

Se mitt svar till första frågan.

// Matt

Tobias Eliasson

Veteran
Kan från säker källa meddela att det jobbas för fullt, och att det finns en viss förhoppning om att kunna visa upp lite smakprov på GothCon.
GothCon är även ett ypperligt tillfälle att träffa Anders & Tove för att prata strunt och spela Western. Dessutom finns jag där, och även om jag inte kommer att ha tid att sitta i Westernsalen så kan man ändå hugga tag i mig och snacka figurspel, vilket jag själv håller på att jobba lite med.

Frilansare för Rävspel
C GothCon XXVII