Nekromanti Uppdatering Wolframfästet 20 feb 2012

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Joined
17 May 2000
Messages
7,894
Location
Port Kad, The Rim
Jag håller på att undersöka möjligheten att göra Wolframfästet till en Parallel Worlds-kampanj. Tomas är intresserad.
 

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Joined
17 May 2000
Messages
7,894
Location
Port Kad, The Rim
Nu har Nisse och Kove Lindström lovat att fixa några svartvita illos. Det här rör på sig.
 

Ram

Skev
Joined
11 May 2004
Messages
5,539
Location
Slätta
Bara for the record: Den här vill jag ha! :gremsmile:

Kul att det rör på sig.
 

Sapient

Swashbuckler
Joined
26 Mar 2011
Messages
2,492
Location
Stockholm
Jag tycker också det verkar kanonbra. Illustrationerna (eller stämningsbilderna) till Wolframfästet verkade mycket lockande.
 

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Joined
17 May 2000
Messages
7,894
Location
Port Kad, The Rim
Jag räknar med att skicka en färdigredigerad text till Arfert kommande vecka. 64 A4-sidor text -- en ordentlig kampanj.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,596
Location
Rissne
Mekanurg said:
Jag räknar med att skicka en färdigredigerad text till Arfert kommande vecka. 64 A4-sidor text -- en ordentlig kampanj.
Coolt! Blir det färdiga äventyr, eller mer en riktlinje och så verktyg för SL att bygga egna äventyr? Hur mycket SL-hjälp blir det?
 

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Joined
17 May 2000
Messages
7,894
Location
Port Kad, The Rim
krank said:
Mekanurg said:
Jag räknar med att skicka en färdigredigerad text till Arfert kommande vecka. 64 A4-sidor text -- en ordentlig kampanj.
Coolt! Blir det färdiga äventyr, eller mer en riktlinje och så verktyg för SL att bygga egna äventyr? Hur mycket SL-hjälp blir det?
Det blir ett kapitel med hjälp till SL och en massa inbakade äventyrsfrön i den löpande texten. Bland annat förklarar jag fyra olika sätt att avsluta kampanjen. Däremot blir det inga kompletta äventyr.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Mekanurg said:
Det blir ett kapitel med hjälp till SL och en massa inbakade äventyrsfrön i den löpande texten. Bland annat förklarar jag fyra olika sätt att avsluta kampanjen. Däremot blir det inga kompletta äventyr.
Är det bara jag som tycker att "inga kompletta äventyr" bara är positivt?

/Becka, som inte följt projektet alls men som är nyfiken. :gremsmile:
 
Top