Varulv Ulvar på puben - Spelet är slut

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Hörrni har ni hört på maken säger Sulan till sina bordskamrater, vi har en tjomme på jobbet som är nån form av inspiratör, numer har vi obligatorisk pausgympa och bara vegetarisk kost på personalmöten och dessutom har idioten till chef börjat jiddra om socialstyrelsens riktlinjer för riskbruk!
är inte han där nån jävla hälsoinspiratör i Norrköping säger Bellman och pekar på ert bord.

Det är ju du som är nykterist säger Morsan och pekar på Vimes!
nä säger Vimes jag gillar öl
Det heter BlöjREKTOR inte BlöjCHEF nomenklaturen är viktig inom offentlig verksamhet säger Hägern
Det där är nedvärderande svarar Stratten varför svarar du så?
Ä det här Brynolfs öl frågar Uttern, varför är det frukt i den?
Det är en twist, en lemon twist svarar BioBunkern
Skånes-Fagerhult är det ens en riktig ort dundrar Vimes! Låter ju som hittepå, ungefär som Mälardalens-Laxå!
Hägern dricker säkert läskedryck ropar Stratten!
Heineken, alkoholfri Heineke ropar Anthrox i kör med Thåström
nä jag har en weissbier försöker Hägern
Det där är för mörkt för att vara en Weissbier säger Vimes, finns ens Wessiabier?
Heineken, alkoholfi Heineken ropar Anthrox i kör med Thåström
Jag har sett att han druckit av andras öl skriker Stratten!
Men Vimes då! säger Morsan
Hägern är en skojare ropar Vimes!
Vars är Brynolf säger Isaac

In på lokalen stormar ett gäng från Tillståndsenheten i Stockholm
"nu torrlägger vi den här lokalen! "

@Hägerstrand röstas ut han var Lodare
@Brynolf lobas av B-Turen från Norrmalmspolisen, men eftersom ulvarna är frireligiösa nykterhetsivare behandlas han ändå relativt väl, inga utslagna tänder eller njursparkar. @Brynolf nattmördas

Spelet är Slut - ulvarna vinner en välförtjänt seger vilket tyvärr innebär att man inte längre kan ta sig en jamare på väg hem från jobbet.

ALTERNATIV SLUTTEXT

I morse tänkte SL skriva följande text

Spelet är slut sa Lennart Jähkel
Röst: @Basenanji

alla får skriva i tråden

Last edited:
Visste det….nixpix.
Igeln Sidd hade i alla fall ulven Vimes infångad på direkten i R1. Pyttsan till förskolechef å dribbel utan ort. Sen när du började skriva en massa mjuksnällt till mig var jag säker i hatten. Varför nattmördade ni mig😉?

Grattis ulvisar å strålande arrat @BiobunkerVII

Visste det….nixpix.
Igeln Sidd hade i alla fall ulven Vimes infångad på direkten i R1. Pyttsan till förskolechef å dribbel utan ort. Sen när du började skriva en massa mjuksnällt till mig var jag säker i hatten. Varför nattmördade ni mig😉?

Grattis ulvisar å strålande arrat @BiobunkerVII
Du skulle aldrig släppt Vimsan där...så , you had to go! ;)

Jag har inte låtsas vara knökad schemamässigt... Vips sammanstrålade ALLT....GAHHHHH
neuropsykiatrisk utredning, samtidigt som jag då måste vara på kontoret av praktiska skäl.... för utredningen...och med varsel sen ifredags var jasg tvungen att vara på kundenskontor i rissne i tisdags...och så kvälls paass som dök upp...styrelsemöte, workshop idag... relase på fredagkväll (om spelet hade räckt ditt)....
GAHHHH Men på ngt sätt gick det...
Jag ulvade (försökte) genom att spela som jag hade spelat om jag inte visste om ett ord i ulvchatten...dvs jag letade ulvar/samband :P

På riktigt underkänt för byn att ni släpper Sidds scoop på Vimes.
hur fan kan ni googla om @Anthrox museum är kommunalt men köpa TVÅ förskolerektorer med lite olika titel (varav den ena är felaktig - det heter alltså numera Förskolerektor och Förskolechef är inte en annan tjänst. Den som är chef för förskolerektorer är Skolchef.

På riktigt underkänt för byn att ni släpper Sidds scoop på Vimes.
hur fan kan ni googla om @Anthrox museum är kommunalt men köpa TVÅ förskolerektorer med lite olika titel (varav den ena är felaktig - det heter alltså numera Förskolerektor och Förskolechef är inte en annan tjänst. Den som är chef för förskolerektorer är Skolchef.
Jag googlade det här och tänkte "Ändringen är ju inte så gammal, det är säkert en del av spelet" och med allt tjat om rollerna tänkte jag efter ett tag "kanske är det förskolefolket som är väktare och siare", så jag slog ju total slint i huvudet...

Fan vilken ågren jag haft över att slappvälja ett museum jag kände till, men inte orkade kolla om det var kvar som det var och inte märkte att de döpt om det.

Back