Nekromanti tryck tryck tryck

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Saga är färdigt nu... vi sitter och förhandlar pris... det lutar åt en inbunden bok i stil med Skymningshem Andra Imperiet.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,867
Location
Stockholm
Ge mig ge mig ge mig! …

Seså, ro hit!

Vad mig anbelangar får det kosta nästan vad som helst. Jag köper den ändå.
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Re: Ge mig ge mig ge mig! …

tror den kommer hamna i samma prisklass som Skymningshem andra imperiet, sisådär 250 pix... men då är den ca 300 sidor också.
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,510
Location
Helsingborg
Jaha.. Jag hade tänkt att komma med kommentarer över nätupplagan.. Äh, nu skiter jag i det.. Typiskt mig att alltid vara sen..

/Han som började i augusti att läsa men avbröt efter två kapitel
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Trevligt Trevligt !
Vart kan man få tag på dennan bok, när den blivit släppt ??
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Ok, ja det låter ju smidigt !
Så då får man ju hoppas på att det dyker upp i den affären som man brukar handla i då.. :gremlaugh:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Jag brukar handla i en affär här nere i Lund, Spel på Celemstorget heter den affären.
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,510
Location
Helsingborg
Min dator har pajat, men det den främsta synpunkter var hur kommatecken användes.. De var överallt banne mig överallt och gjorde läsningen jobbig.. Sedan var det väl lite hurrarop och lite synpunkter på hur det framställdes.. Äh, jag hann ändå inte såå långt, bara 2 kapitel, så det finns väl bara 2-3 sidor med kommentarer.

/Han som inte har tillgång till sin dator på ett tag, då den hade en <del>diskkrasch</del> sen vinterförkylning
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Spel på Clemenstorget

När jag jagade den butiken så hittade jag den inte i Gula Sidorna, så här är adressen:

Spel på Clemenstorget
Clemenstorget 6
222 21 Lund
 

Targon

Hero
Joined
29 Jun 2000
Messages
1,667
Location
Lund
He he

...av någon anledning brukar min fästmö alltid öka takten varje gång vi promenerar förbi den butiken. Om jag ändå lyckas bromsa in farten för att kolla in spelen som står utställda i skyltfönstret, suckar hon tungt och säger: "Nörd!" :gremgrin:
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Re: He he

min flickvän gillar mig just för att jag ÄR en tvättäkta nörd! Hon har till och med börjat titta på anime, och blev jätteglad för chi-dockan hon fick på alla hjärtans dag!
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
ok, inget värre... om nån hinner se nåt som vi missat har vi fortfarande ett par tre veckor att fixa till det!! *PANIK*
 
Top