"
Liero, är väldigt skoj.
Dessutom ett tvåspelarspel ,så du kan spela med dina vänner på bussen. Det är typ worms i realtid."
Det finns två efterkommande versioner.. Liero AI och Liero Xtreme.. Någon av de två (eller båda) ska ha en smart datormotståndare så att singelplayerfunktionen blir rolig..
De flesta utav spelen nedan kan du hitta på Underdogs (se länk i annat inlägg)..
Soldat
Gillar man Liero och vill spela mot flera stycken samtidigt (botar som personer) så ladda ner det polska spelet Soldat (det är på engelska).. Skitroligt, även om det laggar för mycket i multiplayer över nätet..
Chickens 2
Gillar man att döda kycklingar våldsamt så är det här ett roligt tidsfördriv i 20-30 minuter.. Det kommer från ett indiependentprogrammarskara som gjort det tokroliga Jump n' Bump (kaniner som dödar varandra genom att hoppa på varandra) och det ännu roligare Knockin'.. Fast de två är bara multiplayerspel så jag tipsar inte om dem..
Drug Worm
Gillar man masken så är det här spelet för dig.. Istället för att bara kunna åka i sidled och höjdled så kan denna mask röra sig över hela ytan.. Du äter droger istället för piller (eeeh) och ju mer du äter, desto mer svårstyrd blir masken..
Beer Worm
Enklare (och roligare) version av Drug Worm, där man dricker öl istället.. Mer traditionell maskspel..
Syndicate
Skitsnygg pixelgrafik.. Kan vara lite halvsvårstyrt med touch pad men se det bara som att du spelar det på en lite högre svårighet..

Du spelar ett gäng cyborgs som utför uppdrag på bestämda utav ett företag.. Ditt mål är att ta över världen.. Riktigt kul spel..
Ufo
Behöver jag närmare förklaring? Rädda världen från utomjordingar..
Bingo
Skjut den onde Bingo-Berra - om och om igen.. Välgjort.. 4:e banan är riktigt svår.. Nästintill omöjlig.. Leif "Loket" Olsson gör rösten (om än jag knappast tror de frågat om lov

)..
DX Ball
Ny verison av Arkanoid och Break Out.. Snyggt, för att vara så litet.. Tvåan är inte lika kul.. Kräver nog mus..
Ice Tower
En hip-hoppare ska hoppa högre och högre och högre i ett torn.. Roligt och ibland frustrerande..
Moonstone
En klassiker.. Du är riddare som ska rädda kungariket från monster.. Fightingspel, typ.. Riktigt kul..
Gobliiins 1
Du spelar goblins som ska ta sig förbi en massa hinder genom att goblinerna ska hjälpa varandra..
The Lost Vikings
Jag antar att det är samma princip som Gobliiins, men här är det tre vikingar som ska hjälpas åt..
Knights of Xentar
Riktigt roligt och humorfyllt hentaimangaspel.. Ett måste bland CRPG:na..
Death Ralley
Ett bilspel från de finska skaparna bakom Max Payne, där du kan vinna genom att antingen åka först i mål eller skjuta ner alla andra (men helst båda)..
Rally-sport
Fruktansvärt roligt bilspel i sin simpelhet.. Är uppbyggt med vektorgrafik..
/
Han som brukar lira rätt mycket småspel (är fast i Happyland Adventures nu) och som inte vet om alla spelen funkar i XP