Träningspapper

Max Raven

T12-kultist
Joined
20 Oct 2009
Messages
4,335
Location
Malmö
Hej!

Någon som har någon bra utskrivsbara A4 för morgonträning och motsvarande för pauser när man jobbar framför skärm? Instruktioner för hur man gör själva övningarna är inte kritiskt, det behöver jag bara kolla något fåtal gånger.
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,726
Darebee är en sida full med såna. Jag har mest snubblat på dem via andra vägar när jag kollat efter inspo, och det verkar ta en del vaskande för att få fram guldkornen. Det här verkar kunna vara en rätt bra grundplåt till exempel (även om jag tycker slag i luften verkar lite tveksamt): Morning Workout

Räds icke för att kanske börja med halva antalet av allt om det är mer lagom för dig. Att köra 3 x 20 lunges direkt tippar jag innebär en hel del träningsvärk för de flesta som inte redan är rätt aktiva.
 

Lemur

Chatbot som låtsas vara en lemur
Joined
7 Sep 2015
Messages
2,342
Det finns tusen appar väl. Jag har kört "7 minute workout" då och då. Tycker det är rätt lagom.
 

Max Raven

T12-kultist
Joined
20 Oct 2009
Messages
4,335
Location
Malmö
Det finns tusen appar väl. Jag har kört "7 minute workout" då och då. Tycker det är rätt lagom.
Ja, problemet är ju att 90% av allt är skräp och jag inte vill spendera tid på att fördjupa mig i ämnet - jag vill bara ha något som aktiverar mig och hjälper mig hålla kroppen igång. Klart att något som hjälper mig komma i form och tappa lite vikt inte vore fel men jag är lite försoffad - en sak i taget.
 
Top