Nekromanti Träffas och byta lite D&D Miniatures?

J_L_Seagull

Veteran
Joined
17 Mar 2006
Messages
114
Location
Stockholm
Spelar en hel del både D&D samt D&D Miniatures men skulle nu behöva träffa andra innehavare av D&D miniatures i stockholmsområdet för att kunna byta lite med varandra. Vad sägs? Svara i sådana fall här på forumet eller skicka mig ett privat mess så kan vi ses om vi kan träffas upp någonstans i stan. Annars så är jag även intresserad av ställen där man kan träffa andra spelare och byta, så om någon har förslag så skulle jag vara intresserad.


Såg att den här tråden passar bättre i Sälja och Byta, så jag flyttar den raskt dit.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,867
Location
Stockholm
Alltid intresserad av att byta, men den blir enklare om vi lägger upp listor på gubbar vi vill bli av med (eller kan tänka oss att byta bort i nödfall) och kommer överens innan vi träffas.

Annars måste jag nämligen släpa med mig alla mina miljarders miljoner gubbar till mötet, och då blir jag skev i ryggen och på dåligt humör och svär åt en gubbe på bussen som blir arg och börjar veva och så kommer snuten och spöar mig innan de syr in mig på vatten och bröd.

Och det vill du väl ändå inte vara ansvarig för, Jonathan Livingstone Seagull? :gremwink:

EDIT: Ah, jag missade att det här låg på fel forum. D&D minis avhandlas på Allmänna spelforumet, om det inte (som här) är fråga om byten – då ska det förstås ligga på Köp & sälj-forumet.

Dit jag flyttar det nu.
 

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,499
Location
En mälarö
Annars så är jag även intresserad av ställen där man kan träffa andra spelare och byta, så om någon har förslag så skulle jag vara intresserad.
Dragon's Lair är en kombinerad spellokal och butik som ligger på kungsholmstorg. Mer info här.

/Anders
 
Top