Nekromanti Tjejtråden

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Synd att "Speltjejer!!!!!!!!!"-tråden låstes på ämnet vampire-spelar-tjejer. Minns ni det där minilajv/spexet på burgården som jag nämnde? ca 12 vampyrer och 3 jägare (däribland mig.) varav 3 "lajvare" var killar. (Rätt kul dock när fem flickor kastar sig över en /images/icons/laugh.gif)

Om någon vill så kan jag berätta om min exorcistiska bestyckning. Men bara om någon vill. /images/icons/wink.gif


/Arvid "Exorcisten" Vampyrjägare
 
G

Guest

Guest
Jag _tror_ (eftersom det inte var jag som låste) att tråden låstes eftersom det inte hade något med kontaktannonser, nom given beskrivning, att göra.


mvh,

---
Johnny
Redaktör - rollspel.nu
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Ajdå..

Å här kommer jag med en tråd som hör ÄNNU mindre hemma här.. oops.


/
Arvidos.
Anti-Vampyr haubitz. (För att använda ett poppis uttryck här på forumet.)
Da Man. (Som dock skriver inlägg på.. fel plats?)
 
G

Guest

Guest
*fnissa* No worries! (NT)

---
Johnny
Redaktör - rollspel.nu
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
w00t?!

100 som har läst, och en som skrivit? w00t?!
Jag som ville vältra mig i lite uppmärksamhet..


/Arvidos, Riddare av nätet
Beväpnad med.. äh blablabla..<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Arvidos on 2000-12-17 17:33.</EM></FONT></P>
 

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,896
Location
Barcelona
<I>Om någon vill så kan jag berätta om min exorcistiska bestyckning. Men bara om någon vill. </I>

Ja, Arvid, vi vill.

/Dnalor, din finne på hornhinnan
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Hurra!

Äntligen får jag berätta!

Okej, jag hade min:

Rock (Dom på forumträffen har sett den.), fast förlängd ner till fotanklarna, helknäppt (rocken var helt knäppt alltså..) och kragarna uppvikta. (Så fort man ser den tänker man "Vampyrjägare!")

Vitlök runt halsen

Påle i axelhölster (Hölstret är jag extra stolt över, tillverkad av två bälten och lite tejp som viras ihop till ett hölster.. Ser ut som ormskinn!)

Den Heliga Skrift

och vigvatten i en pung


Vampyrerna skrek av skräck när dom såg mig! Dom andra var bara impade.. /images/icons/cool.gif


//images/icons/cool.gifGå i ljuset mitt barn!/images/icons/cool.gif
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
SS [OT]

/images/icons/smile.gif
Sådana galenskaper höll jag minsan inte på med när jag gick på BUC...
jag och de andra teknologerna hade roligare saker för oss, som att sitta i klassrummen och löda ihop våra projektarbeten i analogteknik och att koppla sladdar och sån't i digitaltekniken. /images/icons/smile.gif

Men du kanske tyckte det var kul (skulle jag med tycka om nu tjejerna var vackra och slängde sig över en).

Annars var det förbannat roligt att gå på skräcknatt i slottskogen i recentiorsperioden när jag precis hade börjat på GU, ja det var faktiskt roligt.
Vi började med att kolla på "Evil Dead" och alla som sett det förstår genast vad som är roligt med den...
Sedan var det ut i slotskogen och promenera i en sliga med kemljus som riktningsangivare... Poängpromenad...
En fråga var: "Vem är det som kommer springande bakom er just nu?". Det roliga var att det kom ingen. /images/icons/smile.gif
En annan rolig sak var den personen som var utklädd till varulv och snubblade när han/hon rusade fram mot mig och min grupp, samtidigt togs ett foto från någon som låg i busken, alla i gruppen skrattade förstås åt "Varulvens" misslyckade approach. /images/icons/laugh.gif

/Seinet - men kul var det, och förbannat Åfftåpick. /images/icons/smile.gif

<font size="3">Klaga inte på Offesiv!</font>
<font size="1" color="#646464">Vi vill se RipperDoc äta sina kängor</font>

<A HREF="http://hem.passagen.se/seinet" target="_new">http://hem.passagen.se/seinet</A> seinet@hem.passagen.se
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Höhöhö!

lödning
Lödning? Blä.

tjejerna
Ahh dessa nymfer! (Drama-"ordförande" såg dock ut som Darth Maul..)

poängpromenad
Det låter ju asballt!

åfftåpic
OFF-topic? Näe, hela denna tråden är ju tillägnad ämnet..


På tal om att slänga sig: "lajvets" höjdpunkt måste varit när jag bestämde mig för att få en bit lunch.. Jag gömmer mig, och fixar ytterligare en sugare i farten. Sedan så kommer 5-7 stycken till springande medans jag står i kön.. Yikes! Inte helt organiserade dock, några stack sin väg skrikande "Aaah, vampyrjägare!" 3 kvar ungefär.. Jag försöker hålla stånd och dom kommer inte närmare. Ha, fegisar! DÅ! Hoppar en på mig bakifrån. SEN kastade dom sig över mig. (Därav tog jag upp det.) Någon bet mig armen. (?)



/Dööö nattens best! Fördrivs barn av nod!

(En kille skrev nod [Vampyrlandet] under hakan. Han klantade dock till det och skrev det spegelvänt. Sedan när han bet någon så råkade han "stämpla" nod på personens axel. [stämplar = spegelvända] /images/icons/laugh.gif
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Re: Höhöhö!

Hmm... tjejer som ser ut som [color:red]Darth Maul</font color=red>, kan de vara snygga (ok, har de en bra "grund" så). /images/icons/smile.gif

Vad säger alla personer som inte förstår sig på detta? (tänker på alla andra, som inte vet ett dyft om världrns bästa sysselsättning, som går på BUC).

/Seinet - Det är visst kul att löda ihop sitt egentillverkade nätaggregat!

<font size="3">Klaga inte på Offesiv!</font>
<font size="1" color="#646464">Vi vill se RipperDoc äta sina kängor</font>

<A HREF="http://hem.passagen.se/seinet" target="_new">http://hem.passagen.se/seinet</A> seinet@hem.passagen.se
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Citat

Oh, ni lödde nätaggregat! Coolers! (Min "vän" Joel brände av mitt. Grr.)
Föresten skulle det vara "ordförandeN", inte "ordförande"

Några saker som kunde höras:

Dom -Ååh jag vill också vara vampyr!
Jag -Jag är en jägare. Låt inte nattens bestar förföra er!


Kharim -Hjälp, här är en vampyr!
Jag -(Ha ha.)


Någon längre ner i korridoren -AAAAAAAIIIIHHH!


Någon -Kommer du hit så SLÅR jag dig!
(Fick en stackars vampyr höra..)


Dom vanligaste:


-AAAAAAAAIIIHH!

-Får jag bara fråga.. Vad håller ni på med?!?

-Åh, jag vill också va vampyr!


/Och, för att avsluta med ett till citat:
Hon -Ööh ta det lugnt nu va..
Jag -En Jägarna vilar aldrig.

Kom ihåg det! En Jägare vilar aldrig..
 
Top