Presentation Tjabba tjena hallå!

Mårtensson

Veteran
Mårtensson heter jag, även känd som Fredrik, Freddan, Fredas, Hårdrockarn, Den Långhåriga, med mera.

Spelat rollspel till och från sedan högskoletiden i mitten på 90-talet.
Mest bevandrad inom DoD (version 5 & 6 på 90-talet och DoD23), D&D 5e 2014, tidiga versioner av mutant, och några andra spel här och var.
Har just nu en fixering vid Mörk Borg systemet, trots att jag ännu inte har spelat det, men jag har i min ägo Cy_borg, Ronin, och Yggdrasil Burns som jag bläddrar drömskt och dreglande i och hoppas få spelleda eller spela någon dag.
Har mycket mer erfarenhet av att vara spelledare än spelare, men båda har ju sin charm. Forever DM är ju trots allt en grej...

Är intresserad av det mesta inom rollspel, olika system och regler, och sådant som tillkommer runtomkring, såsom 3D-skrivare , målande av figurer, terräng, världsskapande och skrivande av äventyr etc.

Befinner mig i västra delen av landet, Göteborg och Borås-trakten och är alltid intresserad av att spela det mesta inom rollspel och brädspel i mån av tid och logistik.

Det är allt från mig för den här gången, trevligt att träffas!

Välkommen!
Mörk Borg-sfären är en favorit hos mig med. det finns verkligen ett bottenlöst hål av tredjepartsmaterial att gotta sig i

Back