WRNU Titel på jubileumsboken

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,380
Ja, den bästa titeln är ju denna kombination:

Ska vi försöka enas om en titel?
Jubileumsskrift med anledning av WRNU:s 25-åriga tillvaro
 

guldfink

Hero
Joined
6 Feb 2011
Messages
1,065
Jag förstår att nya idéer kommer upp så här i efterhand, och det kan säkert finnas något bra i dem, men liggande enkät ligger och nomineringen är stängd. (Sedan välkomnar jag självklart ett klassiskt myteri, där hela forumet vänder sig emot mig, men då får ni mobilisera fler.)
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,747
Location
Göteborg
Jag förstår att nya idéer kommer upp så här i efterhand, och det kan säkert finnas något bra i dem, men liggande enkät ligger och nomineringen är stängd. (Sedan välkomnar jag självklart ett klassiskt myteri, där hela forumet vänder sig emot mig, men då får ni mobilisera fler.)
Jag nominerar detta som titel.
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,615
Location
Huddinge
Jag skulle gilla om efter första omgången vi har en kort omgång två där man bara röstar på vilken av top tre kandidaterna man gillar bäst.

Känner att en sådan här bred första omgång, kan leda till spritt resultat.
Skulle gärna få chansen att rösta på ett mindre utbud när.man vet vad de faktist står mellan.
 

clarence redd

FrostByte Books
Joined
23 May 2014
Messages
1,528
Location
Göteborg
Jag skulle gilla om efter första omgången vi har en kort omgång två där man bara röstar på vilken av top tre kandidaterna man gillar bäst.

Känner att en sådan här bred första omgång, kan leda till spritt resultat.
Skulle gärna få chansen att rösta på ett mindre utbud när.man vet vad de faktist står mellan.
Bra förslag!
 

guldfink

Hero
Joined
6 Feb 2011
Messages
1,065
Jag skulle gilla om efter första omgången vi har en kort omgång två där man bara röstar på vilken av top tre kandidaterna man gillar bäst.

Känner att en sådan här bred första omgång, kan leda till spritt resultat.
Skulle gärna få chansen att rösta på ett mindre utbud när.man vet vad de faktist står mellan.
Ja, det är också en idé. Problemet är bara att jag själv skrev i tävlingsföreskrifterna:
Det förslag som, efter enkäten stängts, samlat ihop mest "poäng" vinner.
Om jag skulle frångå det, är jag säker på att flera skulle ropa ”men du sa ju!”. Alla kommer inte bli nöjda (alla förslag har hittills minst två 1or) med resultatet oavsett hur vi gör. Men för att ändå vara tillmötesgående föreslår jag följande lösning: hittills har 29 besvarat enkäten. Om du får ihop en majoritet av det antalet, dvs. 15, i lajks på ditt inlägg ovan, före den 12 maj, lägger vi till ditt förslag i ordningen. Detsamma kan gälla för @Dilandaus förslag, även om jag har svårare att se hur det skulle fungera bra (den bästa titeln och den bästa undertiteln är inte nödvändigtvis det bästa paret). Sedan finns, återigen, myteri-lösningen. Jag är mycket rädd för höjda röster av stora grupper, samt forumredaktionen.

Edit: jag ska tillägga att det går att ändra sitt svar på enkäten. Klicka på länken igen, bara!
 
Last edited:
Top