Tipstråd: bästa lovevraftska filmen

Du kommer ihåg den alldeles för vagt min vän. Dags att se om den och eventuellt omvärdera din uppfattning.:giggle:
Hehe, jaru, kanske det? Å andra sidan undrar jag om mitt commitment riktigt räcker numera, min vurm för HPL-rullar har mattats något. Kanske är det lika bra: jag riskerar inte att se en film jag inte uppskattar, och du slipper riskera läsa en efterföljande detaljerad sågning från mig.

Hehe, jaru, kanske det? Å andra sidan undrar jag om mitt commitment riktigt räcker numera, min vurm för HPL-rullar har mattats något. Kanske är det lika bra: jag riskerar inte att se en film jag inte uppskattar, och du slipper riskera läsa en efterföljande detaljerad sågning från mig.
Hehe, hör jag att vi börjar bli lite till åren kommen? 😅 :giggle:
Jag resonerar likadant men är på tok för nyfiken för att inte titta trots att ganska ofta vet att jag inte kommer uppskatta det jag ser.

Hehe, hör jag att vi börjar bli lite till åren kommen? 😅 :giggle:
Jag resonerar likadant men är på tok för nyfiken för att inte titta trots att ganska ofta vet att jag inte kommer uppskatta det jag ser.
Jaoeo man är väl inte tonåring längre, men framförallt är det nog utbrändheten som spökar, får sålla lite bland sånt man lägger tid på!

Back