Nekromanti Tigerns Öga #1 är ute nu!

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Sådärja !!

Då har man läst den här 1.a utgåvan då !!
Får loc & säga att jag gilalde & ser ifram emot mer av det här fanzinet ! Speciellt kul läsning var intervjun av Krille om SH2.
& vad kul är att det kommer lite nya fanzin
Bra jobbat !!
 

DODswe4

Hero
Joined
3 Mar 2004
Messages
1,283
Location
Stockholm
Måste säga att det var riktigt härligt att läsa detta, lycka till med nästa numer det här var riktigt bra.

Docj saknas kanske lite bilder men men
 

Radagast

Swordsman
Joined
21 Jan 2004
Messages
430
Location
Eskilstuna
Re: Sådärja !!

Roligt att du gillade det.

Har redan börjat med planerna vad jag skall lägga in i nästa nummer (och då är det tänkt mer användbart för just rollspel, och inte så mycket info om själva hobbyn som sådan). Tanken är att få in ett, möjligen två mindre äventyr till exempel.

Sedan kommer vissa delar att återkomma/vara återkommande, kanske inte i alla nummer med så att säga återkommande. Det är intervjudelen, rollspel online inkl. dogma, samt någon mer genomgång av något annat svenskt rollspel (som ett historiskt dokument), då kanske mer utförligt.

Det finns dock en annan möjligt angående ett av ovanstående, som jag funderat på. Det är att bryta ur Indierollspelsdelen (onlinedelen) helt och hållet och skapa ett fansin till som enbart inriktar sig på dessa (Tigerns ögas kvalitetsmärke blir dock kvar i så fall). Kommentar på den idén?

// Radagast
 

Radagast

Swordsman
Joined
21 Jan 2004
Messages
430
Location
Eskilstuna
Tack för berömmet.

Vad gäller bilder vet jag att det är en brist (jag tar vad jag får tag på och har tid att skaffa fram), dock lär det inte bli bilder ritade av mig, då en kratta tecknar bättre :gremsmile:

Så tecknare som är villiga att bidra är alltid välkomna :gremwink:

// Radagast
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Sådärja !!

Har redan börjat med planerna vad jag skall lägga in i nästa nummer (och då är det tänkt mer användbart för just rollspel, och inte så mycket info om själva hobbyn som sådan). Tanken är att få in ett, möjligen två mindre äventyr till exempel.
Äventyr !
ja, det låter ju som en god idé !!
Tycker att det är en grej som man aldrig kan få för mycket av !! :gremgrin: Speciellt en anann som änte är nån hejjare på att skriva dem.. :gremtongue:

Kommentaren om indie kan du se i topiceb ovan... :gremwink:
 
Top