Nekromanti The Ultraviolet Grassland

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,618
Nu finns det visst en kickstarter för The Ultraviolet Grassland.

"The Ultraviolet Grasslands and the Black City is a tabletop role-playing game book, half setting, half adventure, and half epic trip; inspired by psychedelic heavy metal, the Dying Earth genre, and classic Oregon Trail games. It leads a group of ‘heroes’ into the depths of a vast and mythic steppe filled with the detritus of time and space and fuzzy riffs."

Vad jag sett så är det väldigt snyggt och inspirerande.

Om du är nyfiken eller bara vill göra plats på kontot för nya pengar så har du en länk till kickstartern här.
 

zonk

muterad
Joined
10 Jan 2016
Messages
3,192
Verkar asfett - backade när jag såg det i Nordnordost-tråden! PA-fantasy är precis vad jag är sugen på just nu. Synd att delivery: nu genast inte fanns som stretch goal. ;)
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,618
zonk;n315924 said:
Synd att delivery: nu genast inte fanns som stretch goal. ;)
Du får trösta dig med beta-pdf:en så länge.
 

zonk

muterad
Joined
10 Jan 2016
Messages
3,192
Rullar ju på som fan! Snart uppe i Digital Reference Companion-goalet, med alla feta tabeller o slumpgeneratorer online!

& Arten e så jävla skön!

 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,618
Nu har jag backat. Är egentligen trött på kickstarters, och har helt klart fler spel/böcker än jag behöver, men det är något visst med UVG. :)
 

zonk

muterad
Joined
10 Jan 2016
Messages
3,192
luddwig;n316848 said:
Nu har jag backat. Är egentligen trött på kickstarters, och har helt klart fler spel/böcker än jag behöver, men det är något visst med UVG. :)
Kul! Själv har jag varit lätt insnöad på PA-fantasy de senaste månaderna så det kändes som ett tecken, backade direkt! Kombon PA-fantasy/Oregon trail kändes rolig oxå.
 
Top