SÄLJES The One Ring 2ed (SÅLT)

SteelAlloy

Veteran
Joined
21 Feb 2023
Messages
8
Hej!
Hoppade på Fria Ligans crowdfunding för den andra utgåvan av The One Ring och sitter nu med följande prylar som jag sannolikt aldrig kommer spela:


- The One Ring Starter set
- The One Ring Core Rules Standard Edition, 250 kr
- Ruins of the Lost Realm, 200 kr
- Loremaster’s Screen w. Rivendell, 150 kr

Produkterna är öppnade men aldrig använda/lästa. Spelledarskärmen har en närmast obetydlig kantstöt som fanns redan vid leverans.


Spelen finns numera på Tradera i stället. Där finns också några spridda nummer av Rubicon och Sinkadus.
 

Attachments

Last edited:

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,499
Location
En mälarö
Var i landet befinner du dig? Och du skriver uttryckligen att du vill sälja som ett paket men om du inte får det sålt och bestämmer dig för att splitta på grejorna så är jag intresserad av av Ruins of the Lost Realm och skärmen.
 

SteelAlloy

Veteran
Joined
21 Feb 2023
Messages
8
Var i landet befinner du dig? Och du skriver uttryckligen att du vill sälja som ett paket men om du inte får det sålt och bestämmer dig för att splitta på grejorna så är jag intresserad av av Ruins of the Lost Realm och skärmen.
Tack, jag säljer helst hela paketet, men återkom med ett bud om inget mer hänt i tråden om några dagar. Jag befinner mig i nordöstra Skåne.
 

Brödbane

Kristallkrönikör
Joined
1 Oct 2020
Messages
788
Skulle det bli så att du hugger upp paketet så kan jag vara spekulant på Starter setet, beroende lite på pris och fraktkostnad. :)
 
Top