Nekromanti The Man from U.N.C.L.E. (ot)

Ofeig

Warrior
Joined
4 Jun 2000
Messages
373
Location
Solna
Jag hoppas att ni såg detta program nu i veckan. Både Captain Kirk och Mr. Spock var med...

Hac in horasine moracorde pulsum tangite; quod per sortemsternit fortem,mecum omnes plangite!
 

trollet

Warrior
Joined
5 Dec 2000
Messages
320
Location
jönköping
nix tyvär så missade jag det.
har sett en del andra avsnitt som ochså varit bra /images/icons/smile.gif
 

Dr_Morbid

Swordsman
Joined
20 May 2001
Messages
520
Location
Alingsås
vad går the man from U.N.C.L.E. ut på ? jag har typ sett det i förbigående på tv tabellen i tidningen.

/Dr_Morbid
"jag ber tusen gånger om ursäkt för mitt stinkande hem och min fula fru"
 

Ridijeck

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
358
Location
Örebro
Mannen från U.N.C.L.E. är en kultförklarad amerikansk tv-serie från 60-talet. I den så kämpar agenten Napoleon Solo (spelad av Robert Vaughn) mot allsköns skurkar som hotar världsfreden. Solo arbetar för den internationella agentorganisationen United Network Command for Law and Enforcement (U.N.C.L.E.) tillsammans med sin kollega Illya Kuryakin (David McCallum) och basen finns i ett stort komplex som man når genom en lönndörr i ett New York-skrädderi(!). U.N.C.L.E. har en ärkefiende i Thrush, en hemlig organisation med aspirationer på världsherravälde och Solo och Kuryakin tvingas ofta kämpa mot Thrush-agenter.

Mannen från U.N.C.L.E. har mycket av charmen från de äldre James Bond-filmerna. Här finns elaka skurkar, en del fiffiga agentprylar och så den där glimten i ögat som gör att man sitter och småmyser avsnitten igenom.

Ridijeck
U.N.C.L.E.-fan
 

Dr_Morbid

Swordsman
Joined
20 May 2001
Messages
520
Location
Alingsås
den låter fett med grym...
synd bara att den går så jävulens sent...

/Dr_Morbid
"jag ber tusen gånger om ursäkt för mitt stinkande hem och min fula fru"
 
Top