Nekromanti The Chronicle

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
var det någon som såg The Chroncile i går?

fan va skön serie... men något som stör mig är att det är en kvinna, en svart man och en vit man med... varför är det alltid så? alltså håller huvudrollen

/netfeed som inte kan stava....
 
Joined
25 May 2001
Messages
1,039
Location
Åbo, Finland
Jämställdhet juh ;)

Jag såg sista halvtimmen. Serien var bättre än vad namnet antydde, även om jag störde mej på att kvinnan som innehar huvudrollen, hade en ledande roll i komediserien "Väx upp, för fan!" (Oh, grow up!).

Anledningen till att de alltid är en vit och en svart man, samt en kvinna, är naturligtvis att USA är ett fritt land, där alla har samma rättigheter. Det är klart att man handplockar tre journalister som har gjort bort sig med olika ras och kön då. /images/icons/clever.gif

/Black Dwarf som tror att USA är en konspirationsteori mot sig själva
 

DanielSchenström

Swashbuckler
Joined
10 Dec 2000
Messages
3,309
Location
Enköping
Trevlig serie, kändes som en mer jordnära, och bra, MiB.

"fan va skön serie... men något som stör mig är att det är en kvinna, en svart man och en vit man med... varför är det alltid så? alltså håller huvudrollen"

Först för att man vill fånga en stor tittarskara och ha folk med så att så många som möjligt kan identifiera sig. Kvinnor lockar även män om de ser bra ut så de har bonusförmågor. Sen vill man väl vara politiskt korrekt.
 

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
söndagar efter filmen på fyran

den handlar om en journalist som hammnar på en mer eller mndre udda tidning som raporterar underliga händelser i världen, typ ding-ding värld, och vad än alla tror så är det hela sant....
 
Top