PROMOTION The Belly of Aramkass kickstarter - Äventyr till Drakar och Demoner / Dragonbane

Sponsra

Veteran
Joined
5 Dec 2019
Messages
2
Hej, hej,

Jag och min spelskaparparhäst David körde igång en kickstarter för ett Drakar och Demoner/Dragonbane äventyr i förra veckan. Det heter The Belly of Aramkass och är en rätt omfattande historia som utspelar sig på/kring ett stort bergsmassiv. Intriger, spännande NPCs, nya varelser och monster, massa tuffa platser och miljöer, side quests och en minst sagt rafflande central storyline utlovas. Plus massor av handgjorda illustrationer av undertecknad. Allt samlat i en saftig hårdpärmsbok på uppemot 100 sidor. Alltihop blir på engelska till att börja med.

Kolla in kickstartern här: https://www.kickstarter.com/projects/fantastiskfiktion/the-belly-of-aramkass

Jag vet att denna produkt fått en post i ett Drakar och Demoner subforum, men tänkte att den platsade här också :)
 

Attachments

Badmojo

Old’s cool
Joined
21 Sep 2011
Messages
1,877
Location
Marjura
Lägg gärna ut mer info, uppdateringar osv om produkten. Den känns lite vag, men intressant.
Risk annars att om det inte ’händer’ något på flera dagar, så kan backare dra åt sig öronen. Peppa!
 

Professor T

The Fun Guy From Yuggoth
Joined
25 Sep 2023
Messages
365
Location
Stockholm
Lägg gärna ut mer info, uppdateringar osv om produkten. Den känns lite vag, men intressant.
Risk annars att om det inte ’händer’ något på flera dagar, så kan backare dra åt sig öronen. Peppa!
Ja, vi vet ju att Pontus lagt upp lite på facebook och sitt instagram (och hos oss på discord) - så vi vet ju han jobbar med det. Desssa var 2 promo shots han planerar - inte från boken.
 

Attachments

Top