Nekromanti The Babylon Project!

Honken

Hero
Kors i taket!!

I fredags fick jag ett postförskottsavi från SF-Bokhandeln, och när jag hämtade jag ut mitt ex av The Babylon Project! Jag har tyvärr inte hunnit läsa det än, men det kommer!

Jag vill i alla fall tacka vem det nu än var som tippsade om att SF-bokhandeln had den.

/Honken!

--
Reality is for those who lack Imagination.
-The Shadowrun Matrix Book.

<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p>Förutom de taskiga teckningarna så är spelet en njutning för själen. :)<p><hr></blockquote><p>Joo... Man skulle ju tycka att de skullt vara bilder från serien i den. Men icke.

Har däremot inte hunnit läsa igenom det ordentligt, har egentligen bara tvärt tittat i den.

/Honken!

--

"Joo... Man skulle ju tycka att de skullt vara bilder från serien i den. Men icke."

Det var tänkt så från början, men det snöt sig och var en av anledningarna till att spelet blev försenat: Warner kunde inte leverera tillräckligt många högupplösta bilder tillräckligt snabbt.

- Krille
<A HREF="http://www.foxtail.nu" target="_new">http://www.foxtail.nu</A>

<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p>Det var tänkt så från början, men det snöt sig och var en av anledningarna till att spelet blev försenat: Warner kunde inte leverera tillräckligt många högupplösta bilder tillräckligt snabbt.<p><hr></blockquote><p>Jag har faktiskt sett en bild, men de är inte många...

Hur som helst kan man ju hoppas att någon vill ta upp och fortsätta den...

/Honken

--

"Jag har faktiskt sett en bild, men de är inte många..."

själv fallet är en bild inte många bilder.

First i was blind, now i can see.

Är det nåt bra spelmässigt? Liknar stämningen den i serien (som är helt underbar)?

Blev väldigt nyfiken..

Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtan
Calle har en koja i R'lyeh. Den är fuktskadad.

Hemsida??

Nå'n som vet var man kan hitta en schysst hemsida om spelet?

Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtan
Calle har en koja i R'lyeh.

Back