Nekromanti Thalamur: Ättetabeller på hemsidan

Legion

Warrior
Nu finns Thalamurs ättetabeller, ett helt nytt kapitel på 18 sidor, för nerladdning på hemsidan.

http://www.neogames.se/

Hopp iväg och gör thalaskiska karaktärer!
Ursäkta dröjesmålet.

haltageten

Dum inuti huvudet
Har redan använt mig av dem till min rollperson. De landade lägligt i karaktärsdanandet. Fast jag fick inte titta på dem för min spelledare. Men de resultat jag fick fram verkade i alla fall tendera på att de var kreativt utformade och ett tillskott till spelet i sig. Skriver mer utförligt senare när jag har fått titta igenom dem lite mer noggrant.

- Jocke, ger beröm!

Hjalle

Swashbuckler
Nu får du titta på dem. :gremsmirk:

Thalamur är nu fulländat. Grymt jobbat.

-Hjalle, som läst igenom och kostaterat att de håller samma höga klass som boken, särskilt om man vill ha lite duktigare rollpersoner från start.

k7e9

Hero
Jag har kollat igenom tabellerna lite snabbt nu (som paus mellan att plugga matte och plugga mer matte) och jag måste säga att det är riktigt sjysst... Jag gillar det jag har sett såhär långt! Bra jobb, mycke bra! :gremlaugh:

Ättetabellerna är riktigt riktigt kul, kommer nog kunna göra en hel del för karaktären man ska spela... *tycka om*

Ättetabell: Arginakus
Tärningsresultat 2
Där man besökt en högmagisk plats, och därför har verklighetsabnorma förändringar!

Jag har alltid velat spela en karaktär med verklighetsabnorma förändringar, men alltid skytt det låga Quadosh man måste dra på sig för att ha dom...
Nu kan jag ha mina verklighetsabnorma förändringar... *weee*

Förrästen, (sådär halvt ot) hur går det med planen på Eon-spelande i Visby veckan innan medeltidsveckan??

//k7e9 - vill vill vill spela Eon, och gärna en Thalaskisk karaktär.

Legion

Warrior
Eon "konventet" rör på sig. Var faktiskt iväg idag efter att jag la ut tabellerna och träffade några från en medeltidsförening som erbjudit sig att hjälpa till. Gick igenom hur många tältpaviljonger vi kan få ihop, hur många hästar vi kan ha kring lägret för de som vill rida runt i omgivningen. Föreningens trubadurer kommer dyka upp minst en av kvällarna och spela medeltida bakgrundsmusik.
Kanske lite tidigt att rodda ihop allting redan nu, men det känns som att det här projektet kan expandera, så det är lika bra att vara ute i god tid. Verkar som det här kan bli mycket bra :gremwink: Hoppas du kommer

k7e9

Hero
[OT]? Javisst!

*dreggel dreggel dreggel*
Det låter som något jag kommer vara på Jag har för övrigt semester den veckan också, så det passar mer än utmärkt! :gremwink:

Dessutom, jag bor ju i kollektiv med två andra rollspelare, minst en av dom är väldigt väldigt intresserad!

Jag bara funderade på, hur ska det fungera med karaktärer och sådant, är det något som funderats över? (det tar ju en stund att generera en karaktär, så ska det göras innan eller hur är det planerat..?)

Men ja, kan jag fixa ihop en bil... Så självklart kommer jag, och är säkerligen fast där under hela Eon "konventet"!