Nekromanti Tecknare

Great goblin

Veteran
Joined
16 Aug 2000
Messages
162
Location
Sverige
Är du tecknare? kan du tänka dig en del idellt arbete? jag är involverad i ett Fantasyprojekt som för närvarande består av två personer men vi saknar en bra tecknare du kommer att ha möjlighet att påverka arbetet ta kontakt med mig så kan vi talas vid för närmare detaljer vi kan eventuellt ha användning för artikelförfattare också
/Great goblin

"Ändamålet helgar medlen"
 

Klon

Hero
Joined
1 Aug 2000
Messages
1,424
Location
Sverige, Örebro
Jag skulle kunna hjälpa er, jag är en hyfsad tecknare i blyerts, lite sämre i tuch men förnärvarande så saknar jag rätt penor för det. Jag håller även på med ett eget rollspel och skulle kunna skriva för er med. Skriv tillbaka på forumet om du vill veta mer.
 

Great goblin

Veteran
Joined
16 Aug 2000
Messages
162
Location
Sverige
Bra! det är huvudsakligen blyerts jag är intresserad av sen kanske jag borde upplysa dig om att det inte är något rollspel utan en värld med influenser från Tolkien och några andra,jag kan som sagt inte lova betalning men det är nog inga större arbeten till att börja med det hela är mest på hobby nivå än så länge men vem vet? när vi fått tag i bra folk så.... du kommer kunna påverka ditt arbete en del
men innnan jag kan ge några direkta besked måste jag tala med den andre involverade.
/Great goblin

"Ändamålet helgar medlen"
 

lothorius

Veteran
Joined
4 Oct 2001
Messages
47
Location
Linköping
Då måste jag tränga mig före litegrann =)
Jag skriver på ett rollspel som kommer att utspela sig i en mörk framtid (någon gång runt 4000).
Jag behöver folk som kan teckna kartor och skisser över städer. Även en del växter och djur behövs. Om du är duktig så hör gärna av dig.
lothorius@hotmail.com

Henrik Bergvin
 
Top