Taylors Trailer Trailer...Trailer

Street Fighter
Guilty pleasure incoming

Herregud, ser ju otrolig ut?? Älskar att Ken verkar få något slags huvudroll!

För massa år sedan, när jag var en fightingspelsentusiast, vann jag en Marvel vs Capcom 2-turnering och hade då Ken som ankare i mitt lag - har sedan dess en särskild förkärlek för honom.

Last edited:
Jag tyckte denna gjorde mig mer sugen. Jag hade gärna velat se denna på bio:
Vänta nu. Det är alltså en tv-serie? Det har jag inte fattat tills nu. Jag önskar att dom lekt mer med färger och använt bara en vid varje scen. Det är apläckert hur dom lyser upp byggnaden i enbart gult i början av trailer eller hur vattnet ser ut med grönt.

Sin City gjorde någonting riktigt schysst med hur dom isolerade färger. Jag hade gärna sett en film som "läckt" ut färger, lite som vattenfärg.

Men kul att dom släpper två versioner, även om jag känner att den svartvita mest känns som om dom tagit bort färgerna, istället för att efterlikna hur gamla filmer hanterade svartvitt.

Den väldigt amerikanska odyséen.

Mycket kända ansikten i denna.
Tom Holland får fortfarande spela tonåring.
Kunde svurit att jag såg Julie Benz vid 0:26, men iMdb säger att jag har fel. Det måste vara en avmagrad Charlize Theron, då.

Den väldigt amerikanska odyséen.

Mycket kända ansikten i denna.
Tom Holland får fortfarande spela tonåring.
Kunde svurit att jag såg Julie Benz vid 0:26, men iMdb säger att jag har fel. Det måste vara en avmagrad Charlize Theron, då.
Ser ut att bli visuellt intressant om inget annat. Kan tänka mig att se den på bio.

Back