Nekromanti Tarot.

wilper

Fast i vinkelvolten.
Helt säkert har ni alla läst, spelat och uppskattat det japanska indierollspelet Witch Quest* vid det här laget.

Kanske har ni också retat er på ASCII-taroten som finns för nedladdning. Jag försökter göra något åt saken med en crowdsourcead tarotkortlek, den som vill kan delta och göra ett eller ett par kort. Projektet har pågått i två veckor på G+ redan, och ni har kanske sett bilder i galleriet av w176, Krank och Solvebrings bilder redan.

Jag tänker om möjligt bygga klart kortleken på söndag. Vill du delta, och göra ett av korten? Kolla min profil på G+, eller om du så önskar hugg tag i mig här på forumet.

De kort som finns kvar är listade nedan, men den officiella listan ligger på G+, så dubbelkolla med mig först innan du hugger något av korten och börjar skapa.

#14 - The Balance
#18 - The Storm
#21 - The Sea
#23 - Silver
#26 - The Sky
#27 - The Warrior
#28 - The Foreigner

* http://yarukizero.wordpress.com/2010/02/11/witch-quest-book-ii-release/

Attachments

• 1853.png
    1853.png
    161.3 KB · Views: 0
  • 1854.png
    1854.png
    437.7 KB · Views: 0
Sorry, den försvann under natten, de som är kvar är:

#18 - The Storm
#23 - Silver
#27 - The Warrior

(Har du redan börjat kan du ju göra klart kortet så lägger jag det i "Director's Cut"-högen av alternativa kort.)

Ok, the Warrior är din.

384 pixlar bred x 531 pixlar hög. Nummer (med vanliga arabiska siffror) och namn på kortet längst upp. Gör du montage, använd bara bilder som vi kan sprida fritt.

Back