Nekromanti Tar bort Okulten för effektivitetens skull

Gylf draken

Warrior
Minns en gång då jag och "Jauggernaut" spelade Nekromantiker. så som så många gånger förut var kroppar ett stort problem, fanns de så hadde vi inte filament så att det räckte, hadde fi fixat filamen så hadde liken ruttnat.
Lösningen på detta problev var av mer modern karaktär, vi skapade en vandöd som vi gav den nekrotropiska egenskapen Aura av köld eller vad den nu hette, vi stoppade in liken i ett litet rum där vi också lätt den vandlda vandra omkring för att hålla liken kalla. enligt boken så ruttnar inte lik som hålls under 0 grader, i boken står också att den vandöde blir så kalla att eventuell vidröring skadar den aktuella personen, något som uppfattas av mig som väldigt kallt.

Det hela blev tillslut ganska jobbigt och hela tanken med mörka borgan läskiga vandöda och hemliga riter förvandlades till industrialism, men vad gör man vid hadde just fåt in en orden på 14 mumier till eskilstuna :gremlaugh: :gremlaugh: :gremlaugh:

Uppskattar svar med egna minnen av liknande händelser och ideer som blivigt litte ur baland med Mundana.

Jaggernaut

Hero
Jasså det är du som är du (OT)

Jag var ganska säker på det i och med det förra inlägget (ja det är jag som är spelledaren som han talar om).

Och nu börjar du som alla andra att strö inlägg omkring dig som en vettvilling :gremlaugh:
Hitta på något vettigt istället :gremlaugh: t.ex. som att hitta på julkort åt Troberg, du som är bra på att teckna.

Förra frågan lämnar jag åt andra att komma med idéer då det är lite lönt för du och jag att diskutera det över forumet och för att jag är en del av problemet som resten av våran miserabla grupp :gremlaugh:

men vad gör man vid hadde just fåt in en orden på 14 mumier till eskilstuna

Ehh... Eskiltuna var väl inte riktigt destinationen för mumierna och dessutom var det väl du och Olle som fick den ordern i ett helt annat äventyr?