Nekromanti Talangplanering för Wearthjin

EchonCique

Hero
Joined
22 May 2000
Messages
1,779
18/33/0 Mage

Kan det vara något? Försökte maxa skada och chans att få kritiska träffar med eldmagi samt få tillbaka mana och öka på Arcane Explosions chans till kritisk träff.
 

Erik_N

Warrior
Joined
21 May 2005
Messages
309
Location
Stockholm
Ser ganska vettigt ut. Jag skulle nog strunta i wand specialization, och lägga dom på Improved Arcane Missiles, förmodligen spara en poäng till någonstans för att maxa den till 100%.
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Improved aracane missiles är de 5 första poängen du skall ta då det gör att du har spells som inte avbryts om du blir slagen på. Det kommer hjälpa ditt grindande och levlande betydligt.
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,416
Skulle jag göra en mage (vilket jag förvisso gjort) skulle jag inte alls göra så som du planerat. :gremsmile: Det är visserligen helt upp till dig, men nämnas bör att Frost är helt brutet, speciellt om man köper alla vettiga skills ändå. Arcane Explosion är ett måste och tillsammans med Frost Nova och maxad Scatter så är det grym skada eftersom det bara är att pumpa på.
Så... Jag skulle gå frost tills jag fått Ice Barrier och sen gå över på Arcane. Fire är överskattat. :gremsmile:
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Jag är med Martin (även om jag inte är någon expert), frost är bättre än fire, särskilt som vi behöver dig dels till crowd control (göra folk till får, frysa/sakta ner dem). Återigen dock, spela fire om det är vad du vill - de är bättre på ren DPS än frost och det är lättare att levla med dem så vitt jag förstått det.
 
Top