Nekromanti Tack för GothCon-deltagande

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,463
Location
Stockholm
Jag vill passa på att tacka alla som dök upp vid vårt arrangemang på GothCon och gjorde det till en succé!

Tyvärr kunde jag inte vara kvar hela tiden, men Dante, Chrull och Yassilus skötte hela arrangemanget perfekt! Applåder till dessa modiga Dungeon Masters, och Fenix-ambassadörer!

När jag lämnade GothCon med halsont på lördag tidig eftermiddag hade vi tröskat igenom 80 rollpersoner, och det var alltid kö vid bordet för att få spela nästa gäng som utmanade Dungeon of Doom. Så om det höll i sig borde våra deltagare ha spelat igenom över 150 rollpersoner vilket borde vara något slags rekord.

Nästa chans att ha kul med Fenix och Dungeon of Doom är på LinCon!

Väl mött!

Magnus
 

Svarte Faraonen

Oenofil oikofob
Joined
12 Oct 2000
Messages
10,681
Location
Värnhem, Malmö
"Så om det höll i sig borde våra deltagare ha spelat igenom över 150 rollpersoner vilket borde vara något slags rekord."

119, vad jag hörde. Det är ändå en imponerande siffra, och man får tacka för en rolig (men kort :gremgrin:) upplevelse!
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
vi hade ju hunnit till 150 om inte söndagen var en halvdag.

Men vi har massor av idéer hur vi kan göra dungeon of doom roligare och bättre till lincon. Både för oss som leder det och för er som spelar det. Givetvis kommer vi då inte bara räkna antalet döda rollpersoner, utan även antalet döda monster.

119 är korrekt. 100% av de rollpersoner som ställde upp dog.

chrull
 

jimpe

Veteran
Joined
2 Aug 2003
Messages
75
Location
Göteborg
tack själva

Det var jag som hade roligt utan att jobba för det :gremgrin: D.o.Doom var mycket roligt at kasta sig in i, hade gärna gjort det mer. Ser också mycket fram emot spelet ni talade om att utveckla.

Kul att träffa Nils junior också (jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag glömt ditt namn, kan någon påminna mig om det, snälla?)
 
Top