Nekromanti Tack för en grym produkt!

SiggeX

Veteran
Joined
7 Oct 2016
Messages
44
Hej!

Det här är min första post på detta forum men det ska inte bli den sista.
Jag köpte Hjältarnas Tid för ca 2 veckor sedan när jag var i Stockholm och hade turen att hitta detta spel i en butik.

Har suttit som en liten tonåring i soffan bläddrat fram och tillbaka i dom 2 böcker som följer med, så sjukt taggad på att testa spela!
Håller just nu på att spela ett äventyr i Drakar och Demoner med mina vänner men när det är klart ska detta definitivt testas.
Reglerna är väldigt enkla fast enkla på ett bra sätt, det finns ändå ett djup som gör dom intressanta. Kommer vara helt perfekt när man ska introducera nya vänner till rollspel.

Är ganska vanligt på forum att man lyfter fram allt man tycker är dåligt eller fel så idag tänkte jag testa göra tvärt om.
Så tack för en grymt bra produkt, tror det är svårt att hitta ett rollspel idag för under 300kr som är så här bra ihopsatt.

Så tummen upp så länge så återkommer jag säkert men frågor och funderingar i framtiden.

MVH
Joakim

(Om den här posten ligger fel så är det helt ok att flytta på den, är kanske egentligen inte riktigt en diskussion? :))
 
Top