Nekromanti [Tävling] Omslagsbild till WRNU på Facebook!

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Cissi påpekade just för mig att Föreningen WRNU:s Facebooksida saknar en omslagsbild. Det är sannerligen sant. Hon kläckte även den briljanta idén att låta er medlemmar skaffa den åt oss! ... Här ska tävlas!

Därmed utlyser styrelsen härmed en fototävling för alla föreningsmedlemmar: Just din bild där du fångar hobbyn kan bli den som kommer att bli Föreningen WRNU:s Facebook-omslagsbild! Kort sagt är det massor med för-nöjets-skull och ära som står på spel här!

... Kan någon tävling vara mer passande nu när folk ska till GothCon?

Kriterier:
– Bilden måste vara ett foto, ingen illustration.
– Bilden måste fånga bordsrollspelshobbyn på något sätt.
– Har du fotat folk måste du naturligtvis ha deras medgivande till bilden och dess visning.
– Du måste vara medlem i Föreningen WRNU.
– Du måste ha lämnat in din bild i tid.
– Du måste ha lämnat in din bild här i tråden.
– Inget måste: Din bild bär vara liggande (landscape) men tanke på att omslagsbilderna på Facebook är liggande > långsmala.

Det är fritt fram att lämna in bilder i den här tråden från och med idag fram till den 10:e april – deadline är alltså kl. 24:00 2013-04-10.

Edit: Notera! Alla bilder kommer att läggas upp i Föreningen WRNU:s album på Facebook, till allmänhetens beskådan. Dock är det endast just vinnaren som får äran att pryda "omslaget".

Edit 2:
(Från Facebookskolan.se) ... Omslagsbilder är 851px breda och 315px höga. Om man laddar upp en omslagsbild som är mindre än dessa format kommer Facebook förstora bilden vilket kan innebära att bilden blir av sämre kvalitét. För så bra kvalité som möjligt, ladda upp en högupplöst bild.
Bilden som ni laddar upp kan vara hur stor som helst, är den större än 851px bred och 315px hög kommer Facebook förminska bilden.
Bilden som ni laddar upp måste dock vara minst 399px bred.
 

Radioaktiv

Hero
Joined
13 Feb 2011
Messages
1,310
Location
Nästan Brätte
Bara så att det blir gjort så postar jag en bild med tärningar på ett (otydligt) rollformulär och hoppas på att folk kommer med bättre bilder efter det. Men nu så finns det ett förslag iallafall. Top it! :gremsmile:

 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Re: Ny deadline!

solvebring said:
The Riddler said:
solvebring said:
Ny deadline: 2013-04-30
Var det dåligt med bidrag?
Jag har en bild på anth endast iförd CoC böckerna fungerar det?
Sure thing! =)
Jag protesterar å det bestämdaste!
De bilderna är privata.
Men ni får använda bilderna med mig endast iklädd Labyrinth Lord-böckerna.

:gremlaugh:
 
Top