Nekromanti Tärningshop på internet...

Klon

Hero
Joined
1 Aug 2000
Messages
1,424
Location
Sverige, Örebro
Finns det några bra ställen på internet där man kan köpa de lite mer ovanliga tärningarna, typ T30, äkta T100, T80, T17 & dylika. Vill verkligen ha, och de skadar inte om de är snygga, själv gillar jag genomskinliga, men tar vad som finns. Om nån vet nån site så svara nu!!!

Så det så!
 

Dart

Warrior
Joined
16 Aug 2000
Messages
227
Location
Sandviken
Jo men då ska dom vara av glas.
Hatar T100 rull...rull...rull..rull..damp ner på golvet...rull.rull.rull...rull..in i motsatta vägen på lokalen.

"Cowards die many times before their deaths;
The valiant never taste of death but once."
 

Emil

Hero
Joined
20 May 2000
Messages
1,321
Location
Malmö, Sweden
Hittade en T30 och äkta T100 i danmark (Faroas någonting i Köpenhamn). Om du bor i närheten av Köpenhamn kan jag berätta hur du tar dig dit...

Personligen tycker jag att de coolaste tärningarna ägs av en kompis till mig. Hans tärningar är självlysande i mörker...

/Emil

Brevis esse laboro, obscurus fio

Eon SE: <A HREF="http://www.eonse.com" target="_new">http://www.eonse.com</A>
 

PAX

Jordisk Äventyrare
Joined
16 May 2000
Messages
3,107
Location
Tindalos
Variant

Rull, rull, rull... ned på golvet, under soffan och spårlöst försvunnen...
 

Kaoin

Veteran
Joined
8 Jan 2001
Messages
106
Location
Lund
Faraos Cigarr(er) månntro? Döpt efter Tintin häftet med samma namn. Fin affär och inte allt för långt från ströget, så det är relativt lätt att hitta. Då kan du även passa på att göra ett studiebesök på den tyskinriktade skolan i närheten som vi tvingades med på studiebesök till för en oherrans massa år sen. :)

--
[color:red]"Everyone else reeked of agitation. The Asha'man only smelled...ready."</font color=red>
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,472
Location
Helsingborg
Hatar T100 och genomskinliga tärningar

När jag var på LinCon förförra året så var det en som tappade 1T100 på golvet så att den sprack. Tusentals metallkulor rullade ut på golvet.

/[color:green]Han</font color=green> som har en portal under soffan som suger åt sig tärningar, pennor och sudd (även en spelare en gång)
 

hatten

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,087
Location
Luleå
Re: Did the Cat got you Dice ?

Ben there done that..
ska nog hålla mig till att skriva på svenska och läsa engelska....
 
Top