Nekromanti [Symbaroum] Quickstart

Opoopo

Veteran
Joined
12 Mar 2015
Messages
159
Det finns redan trådar där regelsystemet kritiseras (framförallt av capnzapp). Detta har alltså diskuterats i mängder förut och jag tycker att det är rätt tröttsamt att en till sån diskussion startas. Speciellt i en tråd som mer var ämnad till att upplysa andra om en ypperlig möjlighet att testa på systemet och bilda sig sin egen uppfattning, HELT GRATIS.

Bra initiativ fria ligan och järnringen!
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
Opoopo;n326019 said:
Det finns redan trådar där regelsystemet kritiseras (framförallt av capnzapp). Detta har alltså diskuterats i mängder förut och jag tycker att det är rätt tröttsamt att en till sån diskussion startas. Speciellt i en tråd som mer var ämnad till att upplysa andra om en ypperlig möjlighet att testa på systemet och bilda sig sin egen uppfattning, HELT GRATIS.

Bra initiativ fria ligan och järnringen!
Gillar att höra andras omdömen, och det verkar ju vara ganska samstämmiga vittnesmål från alla: systemet håller inte för optimerade, det är inte syftet. Bra att veta tycker jag!
 

Fenhorn

Amatör på proffsnivå
Joined
5 Jun 2011
Messages
207
Location
Mariestad
RasmusL;n326020 said:
Gillar att höra andras omdömen, och det verkar ju vara ganska samstämmiga vittnesmål från alla: systemet håller inte för optimerade, det är inte syftet. Bra att veta tycker jag!
Det finns redan trådar där samma personer redan har spytt ut sin galla över produkten. Varför inte ta och kolla upp dessa trådar om du nu vill veta vad andra tycker innan du laddar ned Quickstartern själv, GRATIS, och kan bilda en egen uppfattning.

Men jag är inte förvånad över att den här typen av återkommande inlägg gillas. Det här är ju trots allt rollspel.nu :sad:
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,370
Location
Stockholm
Hej!

Jag vill gärna bryta ut diskussionerna som inte har med nyheten om quick start-reglerna att göra. Men ni vet att det kan sluta i förskräckelse.

Så därför ber jag er att starta nya trådar för de mer allmänna diskussionerna om Symbaroums regelsystem. Den som hittar den här tråden lär ju också hitta andra trådar om spelet här, så det är nog ingen fara att flytta diskussionerna till nya trådar. Dessutom tycker jag det vore roligt om det skapades fler trådar om Symbaroum. Kanske om coola monster eller nya färdigheter eller något annat kul?

Tack på förhand.

Detta är ett modererande inlägg. Det ska inte besvaras i tråden där det görs.

MVH

/Magnus
 

Rangertheman

Swashbuckler
Joined
15 Dec 2015
Messages
3,060
Skrev under tiden som modereringen skrevs. Eftersom jag inte vet hur jag tar bort mitt inlägg tar jag bort texten.
 
Top