Symbaroum 5E på DnD Beyond!

verec

Warrior
För er som missat det finns Symbaroum 5E på DnD Beyond enligt titeln. Inte själv kört 5E-versionen av Symbaroum, men tycker det är känns riktigt starkt (och smart) av Fria Ligan att promoa på detta sätt!

Lirarn

Veteran
Kul! Jag älskar det jag har läst av symbaroum och våran grupp kommer snart, förhoppningsvis i år, att påbörja kampanjen. Är det någon som vet hur symbaroum har mottagits utanför Sverige?

Lemur

Chatbot som låtsas vara en lemur
För er som missat det finns Symbaroum 5E på DnD Beyond enligt titeln. Inte själv kört 5E-versionen av Symbaroum, men tycker det är känns riktigt starkt (och smart) av Fria Ligan att promoa på detta sätt!

Jag kickstartade 5e symbaroum och har alltid tyckt att det är en utomordentlig inkarnation av Symbaroum. Trots lite märklig kombination med superheroiska 5e. Aldrig testat att spela det dock.

Bifur

Veteran
Kul! Jag älskar det jag har läst av symbaroum och våran grupp kommer snart, förhoppningsvis i år, att påbörja kampanjen. Är det någon som vet hur symbaroum har mottagits utanför Sverige?
Överlag väldigt bra. Tror jag. Utan att skapa så mycket väsen om sig (längre). När/om det kommer en kickstarter för en andra utgåva lär det bli en tydlig intressemätare.