Nekromanti Sveroks Scenariobank...suger?

Nemesis_UBBT

Warrior
Joined
17 Sep 2001
Messages
207
Location
Falköping
Hur #%& kommer man åt scenarion i Sveroks bank? Det står ju för #%¤*&@£ bara om vem som har vunnit tävlingar, nya scenarion (3st varav 2 till D&D) och lite ¤#%&* allmän information. Inga scenarion nån stans.

Som ni märker är jag rätt förbannad på sverok. Om ingen skickar hjälp innom 3 dagar så spränger jag hela sverok och då kan ni säga adjöss till allt vad konvent och spel-föreningar heter, för jag är galen bwahahahahaha!!!

För att ingen ska komma och fråga "vilken relevans har det här" igen (har för övrigt ingen aning om vad det är) så vill jag bara säga att det var här jag fick ett tips om scenario-banken på sverok. Vilken relevans har min dator föresten? 73 kanske? (lite mer trams kan väl aldrig skada)

- Nemesis (som fick en rejäl SAN-förlust när han kom till den så kallade "scenariobanken")

Vad heter Kinas fattigaste man?
Svar: Tom Peng Pung
 

Nemesis_UBBT

Warrior
Joined
17 Sep 2001
Messages
207
Location
Falköping
Skit i det förresten

Skit i det förresten. Jag kom på hur man gjorde på Sverok. Jag ska säga en sak, för att tysta Rising (jag vet att du kommer skriva nått sarkatiskt om att jag nämner dig): Ja har hittat rätt många äventyr där man BARA får vara en RP. Och det är visst rollspel!

- Nemesis

Vad heter Finnlands sämsta förare? Svar: Åke Vilse
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
....

Klicka på "filarkiv" till vänster.


/Arvidos Magus- Too cool for public safety!\

Tillredigering: När det här inlägget kom upp så skrev Nemisis samtidigt att han fick kläm på det. Men jag låter det vara kvar! Som ett monument över Nemisis klantighet! Ha ha! Ha ha!
<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Arvidos on 2001-09-28 21:27.</EM></FONT></P>
 

Nemesis_UBBT

Warrior
Joined
17 Sep 2001
Messages
207
Location
Falköping
Re: ....

Bara så du vet så är jag samma person som gav muslimerna order att förstöra Buddah-statyer, så det tar nog inte så lång tid innan jag har förstört det här monumentet också. Muwhahahahaha!!!!!

Vad heter Finnlands bästa skidåkare?
Svar: Dom har inga! Dom bara dopar sig!
 
Top