Nekromanti Svenskamagic.com klart!

Joined
8 Dec 2000
Messages
14
Hej. Codex Magic-sajt Svenskamagic.com är nu online. Kika in www.svenskamagic.com och tyck till!

Vi kommer snart att lägga in banner-system längst upp och även länkar till andra sidor i Codex-nätverket.

Count us in! :)
 

Blasphemy

Swashbuckler
Joined
4 Jul 2000
Messages
2,369
Location
Göteborg
Den va go må jag säga..

Tomorrow will take us away, Far from home, Noone will ever know our names.
 
Joined
8 Dec 2000
Messages
14
Första delen i CodexMedlemssystem snart klart!

Tja igen.

När jag Ola och Olle samt Fabian (kille som hjälper mig med SvenskaMagic.com) snackade på GothCon kom vi fram till att alla samarbetssidor i Codex-nätverket ska vara med i ett medlemssystem. Som medlem i Codex-nätverket ska man lätt kunna ha överblick över de olika medlemssajterna, och genom att bli medlem i Codex-nätverket blir man automatiskt medlem i alla medlemssajterna.

Jag och Fabian håller just nu på att bygga klart SvenskaMagics Medlemssida.

Kolla in på http://www.svenskamagic.com/medlemssidan5.php

Jag och Fabian är villiga att vara med och bygga upp medlemssystemet för Codex (uppbyggnad, specifika medlemssidor (som Svenskamagics) för de sidor som vill det, allt annat), men vi kan nog inte göra det gratis.

Ola? Olle?
 

Blasphemy

Swashbuckler
Joined
4 Jul 2000
Messages
2,369
Location
Göteborg
Re: Första delen i CodexMedlemssystem snart klart!

Du håller då i full gång måste jag säga.. Står i saker så det står härliga till.. Men det är bra.. Arbete för människan närmare gud som Laestadius sa.. Det är därför jag är så lat... (Evil in league whit säjtan yo knåw)



Tomorrow will take us away, Far from home, Noone will ever know our names.
 
Top