Nekromanti Svenil?

Joined
18 Aug 2000
Messages
319
Location
Sverige, Stockholm
Jag undrar bara en eller två saker, då jag börjat iintressera mig för nya rollspel.
Vet någon om rollspelet Svenil är bra? Det verkar vara kul och jag skulle bara vilja veta om det är prisvärt? Vad kostar det förresten
 

Liner

Warrior
Joined
12 May 2000
Messages
274
Location
Ronneby
Jodå... Vill du ha ett enkelt, spontant och humoristiskt rollspel är Svenil Rollspelet gjutet... Dessutom är det nästan löjligt billigt. Mitt tips är ett köp. Fast... Jag kanske är lite partisk i frågan...; )

Kika in på hemsidan nedan. Där finns mer info samt upplysning om hur du beställer.

/Daniel
projektansv. svenilgames

-------------------------------------------------------
http://welcome.to/svenilgames -------------------------------------------------------
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Jag har visserligen fått ett exemplar av svenil gratis, och skulle nog aldrig ha köpt det. Humor spel är inte min grej.

Men efter att ha spelat svenil så har jag bytt inställning.

En recension av spelet är på gång. Jag har bara väldigt mycket annat för mig för tillfället. men förhoppningsvis kan vi se en inom en vecka (lovar inget dock) här på webben.

Jag säger inte att spelet är perfekt eller så. Men Vi hade kul när vi spelade det. Garanterat skönt att koppla av med. men mer kommer sen..

chrull
 

Johan Granberg

Swordsman
Joined
26 Nov 2000
Messages
757
Location
Umeå
Javisst!
Det är både rysligt kul och prisvärt så det bara skriker om det!
Min spelgrupp har fått otaliga asgarv från det.
 
Top