Nekromanti Supplement: Spelfiguren

Äventyr

Världsbyggare
Joined
9 Jun 2000
Messages
1,004
Location
Bureå
Det händer mycket nu. Monster blir det sista supplementet 2012. Spelfiguren blir första supplement för Äventyr 2013. Spelfiguren samlar dels lite material från bloggen, men där finns också mycket nytt, nya förmågor, utrustning, arter och sysselsättningar. Spelfiguren är i stort sett färdigskriven, men inte ännu illustrerad.

Fler supplement kommer också 2013, samt två fantasyromaner som går att använda som avstamp för spel om man så vill. Båda romanerna är färdigskrivna. Den ena är korrekturläst och satt, men saknar omslag. Den andra är ute på korrektur. Båda är avsedda för yngre läsare.
 

Fafnir_UBBT

Veteran
Joined
4 Jan 2013
Messages
55
Location
Stockholm
Om du vill ha hjälp med lite illustrationer så kan du hojta till. Jag köpte "Äventyr" till mina två yngsta i julklapp och det blev succe. Så jag kommer sannolikt få rita egna utrustningskort etc iaf :gremsmile:

Lite av mina illustrationer finns på erebaltor.se. Även där går jag under namnet Fafnir. De bilderna är väl lite "vuxnare". Jag har dock några pirater i mer barnvänlug stil om du är intresserad :gremsmile:
 
Top