Supergirl teaser

Franz

Aaddane eed ma waayo
Staff member
Vi pratade ju om trailern till Superman tidigare, så jag tänkte att en tråd om teasern till Supergirl kunde vara på sin plats.

Jag gillar att detta verkar vara ett rymdäventyr! Jag gillar rymdäventyr!

Det är smart att en fördjupning i Kryptons förstörelse händer i denna film istället för i Superman. Då Supergirl upplevde förstörelsen mer direkt kan det bli en mer effektiv plot point och dessutom förklara varför hon är som hon är.

Jag är lite orolig över att filmen verkar vara så grådaskig. Hoppas att den är så i början för att symbolisera hennes sinnesstämning och att det blir mer färg senare.

Lobo!!!! 😍

Vad är era tankar om teasern?

Jag tycker det är kul att Jason Mamoa är med. Han bad om den rollen redan när han skulle vara Aquaman.

Har länge velat se hans roll sedan jag upptäckte serierna under 90-talet.

Det här ska delvis vara baserat på Tom Kings Supergirl, och den serietidningen är helt jävla otrolig. Jag tror det här kan bli hur bra som helst!

Det ser liiiiiiiite standard Marvel film ut dock.

Det här ska delvis vara baserat på Tom Kings Supergirl, och den serietidningen är helt jävla otrolig. Jag tror det här kan bli hur bra som helst!

Det ser liiiiiiiite standard Marvel film ut dock.
Jag har hört mycket gott om serien! Tom King är ju dessutom med och utvecklar DC universe och har såvitt jag förstår haft ett finger med i produktionen vilket är lovande!

Det är väl just hur det ser ut rent visuellt som jag är lite tveksam till. Det inte om det var vad du menade med Att det ser Marvel ut? Det verkar ju dock som att det mesta av teasern är taget från två specifika delar av filmen, förmodligen från filmens början gissar jag så vi får hålla tummarna för att den utvecklas till något mer eget.

Jag har hört mycket gott om serien! Tom King är ju dessutom med och utvecklar DC universe och har såvitt jag förstår haft ett finger med i produktionen vilket är lovande!

Det är väl just hur det ser ut rent visuellt som jag är lite tveksam till. Det inte om det var vad du menade med Att det ser Marvel ut? Det verkar ju dock som att det mesta av teasern är taget från två specifika delar av filmen, förmodligen från filmens början gissar jag så vi får hålla tummarna för att den utvecklas till något mer eget.

Ja, var det rent visuella jag tänkte på. För i övrigt verkar detta toppen!

Back