Nekromanti Stockholm igen

radrat

Veteran
Joined
21 May 2000
Messages
105
Location
Stockholm
Eftersom nästan ingen svarade sist så kommer annonsen här igen. Svara den här gången!

Vi är för tillfället två stycken grupplösa rollspelare som söker roligt folk att skapa en ny och trevlig rollspelsgrupp med, alternativt gå med i en redan existerande grupp om tillfälle ges.

Vilken typ av rollspel det blir spelar ingen roll, utan vi prövar gärna på lite av varje.
Vi kan även tänka oss att spela brädspel, figurspel, kortspel m.m

Själva är vi i 16-17 års åldern och bor i Solna / Tyresö.
Det går bra att kontakta oss via ICQ/E-post ifall ni vill snacka lite mer privat. (Det är naturligtvis OK att svara på inlägget eller skicka ett privat meddelande om ni så önskar =)

Kontakt:
Fredrik - ICQ:13496711, E-post: juice@freebox.com
Niklas - ICQ:78433050, E-post: radiated_rat@hotmail.com

"saliga äro de sömniga ty de kommer snart att somna in"
-Zarathustra
 
Joined
18 Aug 2000
Messages
319
Location
Sverige, Stockholm
Själv bor jag i Årsta och har haft exakt samma problem. visserligen har jag spelgrupp men de ligger tre timmars bilfärd ifrån mig. Jag skulle kunna spela lite vad som helst (helst EON och Neotech dock men testar gärna vad som helst). Själv är jag 17 år. Hur långt ligger Årsta ifrån Tyresö för jag vet inte.

Baronen som gärna bränner ett par Daaktroende till frukost.
 

WolmerX

Warrior
Joined
22 Jun 2000
Messages
365
Location
Göteborg
Svarar nu

Kom an nån anledning inte för mig att svara sist. Vet inte varför faktiskt men jag är faktiskt sugen på att spela med några andra (typ er)

/WolmerX
Besök gärna min sida, den börjar få lite kött på bena nu.
 

Juice

Veteran
Joined
18 Dec 2000
Messages
30
Location
Stockholm (Kista)
Bättre sent än aldrig!

Nu är det bevisat, det lönar sig att tjata! /images/icons/wink.gif

Såg att du skickat ett meddelande på ICQ, så vi fortsätter snacket där istället.


<pre>- Juice</pre><p>
 

Juice

Veteran
Joined
18 Dec 2000
Messages
30
Location
Stockholm (Kista)
Årsta, det ligger väl omkring globen?
Så vad kan det ta... en 20-25 min därifrån till Tyresö med bussen? (Det är inte säkert att det är där vi kommer spela, men iaf)

Tveka inte att kontakta oss via ICQ eller E-post ifall du fortfarande är intresserad och vill veta mer! /images/icons/smile.gif

<pre>- Juice</pre><p>
 

Suhrim

Veteran
Joined
19 Jun 2001
Messages
43
Location
Solna
Du som bor i Solna, letar du fortfarande efter en spelgrupp? Eventuella andra som inte bor i Solna får oxå vara med, men ni får längre att åka =P Det här inlägget är iofs rätt gammalt så ni kanske inte läser det här...

/Suhrim
 

Nirkon

Veteran
Joined
19 Jul 2001
Messages
3
Location
Enköping
hej, heter anders är 24 år
bor i enköping, jobbar i stockholm letar efter spelgrupp som spelar fantasy. försöker hitta bostad i stockholm men är svårt.
skulle vilja spela en kväll i veckan. kan tänka mig spelleda efter ett tag om det finns intresse.
hör av er
/anders
 

Suhrim

Veteran
Joined
19 Jun 2001
Messages
43
Location
Solna
De flesta i våran spelgrupp är 18, någon är äldre någon yngre, vi håller till i Solna, tyvärr så har vi ingen fast speldag (vi jobbar på det). Det enda fantasyrollspel vi spelar just nu är Eon. Nöjer du dig med medeltid så har vi en Werewolf:the dark ages kampanj oxå.
 
Top