Nekromanti Statistik

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
nä, jag pratar inte om bra eller dålig speluppbyggnad här. Det jag menar är att byn faktiskt lyckades med det som stod i reglerna att de skulle göra för att vinna. Är det inte rimligare att även byn vann då?
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,378
Recca said:
Jag minns det som att byn vann...
Det var en moralisk vinst. Vi nöp sista ulven i sista rundan.

Sen håller jag med Mukwa om att de olika fraktionernas win-cons kan tolkas som om DTF och byn vann tillsammans (bådas win-cons uppnåddes ju), även om SL i sitt Game over-inlägg skriver att det blev en DTF-vinst.

Hur som helst, känslan efter Supernaturalgate var att byns långa ökenvandring var över. Tidigare hade byns uppdrag känts omöjligt, men efter Supernaturalgate kunde vi vädra morgonluften. En ny dag randades.

Tidigare hade varulvarna haft lekstuga med byn. Star Wars, Mutant UA, Western, Blood Bowl, Mutant Chronicles, Stargate. Känslan var att det var ett helvete att försöka få fatt i ulvarna. Med Supernaturalgate så vändes steken, vem minns inte den helt magiska första rundan? Byn var on fire!

Supernaturalgate är punkten där varulvarnas långa skräckvälde på WRNU upphörde. Nu är det ett helvete att vara ulv istället.
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Uppdaterad statistik

STATISTIK

Excel-dokument

Ska !Paxens 50/50-taktik verkligen hålla för alltid? Är Konrad Kanalj den bästa bybon genom alla tider? Vem kommer vara först att uppnå 3 varulvssegrar?

ändring: uppdaterad med OBD (HJKs) statistik
 
Top