Nekromanti Starship troopers ,=-

ApOcAlYpTiC

Veteran
Joined
16 Jan 2001
Messages
34
Location
Umeå
Det där med vintergatan kanske var lite väl (överdrivet) det håller jag med om. Boken den har jag faktiskt skaffat nu (yay) har inte läst den , jo kanske lite men jag ska läsa hela mycket snart. Fast jag misstänker att jag har inte den allra första för den börjar med en strid där en viss person med en cyntetisk arm är med fast i boken är han bara löjtnad (o_O) Jag hade en bra sida med mycket fakta om allt möjligt fast han som har gjort den sidan hade lagt alla bilder filmer osv på en internet hårdisk men den har nu försvunnnit (godam). När jag skriver den här medelandet har jag skrivit 21 sidor på rollspelet och det är bara fakta och storys och jo det ska väl stå vilken tid man gör inlägg, ja det gör det... Det var nån som undrade tidigare om han kunde göra citat åt ST rollet och jag säger bara en sak om det - gärna =) jag är mycket glad om jag får hjälp så det kan bli ännu bättre + att dom får sinna namn på rollspelet när jag sätter up det på våran rollspels sida : www.geocities.com/gratisrollspel/main.html Jag kommer inte ihåg vad han heter just nu (när jag skriver detta alltså) men han som srkiver om Alien Versus Predator & Shógun är också med på sidan så titta gärna in där.Maila mig om ni vill hjälpa eller skicka nåt som jag kan ta användind av till rollet på min mailadress: p.fridlund@home.sol.se

ps: saken brevid ämnet namnet är en pistol (lol)

'If you shoot of a leg of the bug he is till 85% effective so I say shoot on its nervcenter and you will have it dead'

Clark - Military Secret Service

<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by ApOcAlYpTiC on 2001-01-22 00:10.</EM></FONT></P>
 

Tokugawa Ieyasu

Swordsman
Joined
11 Jan 2001
Messages
645
Watakushi wa Tokugawa Ieyasu, och jag har skrivit AL()ENS vs. PREDATOR och Shógun.

Dessutom är dom 86% funktionsdugliga om man träffar benet, inte 85%

och det här är ett fult svärd...
[]xxxx[]::::::::::::::::::::::::::>

Jaha... vad skulle man skriva här då?
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige

Edgar

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
273
Location
Göteborg, Sverige
Re: Fula svärd [OT]

Huäää. fullkomligt vidriga....

Det roliga är att "Sword of Toledo" liknar riktiga svärd...

//Edgar
 

Krigeus

Veteran
Joined
23 Oct 2000
Messages
135
Location
Luleå, Sverige
Re: Fula svärd [OT]

Prata inte om Chronopia, jag spyr nästan bara jag hör namnet

Thomas Krige - Hederskapten i Dödsgardet, E-corps främsta försvarare
 

hatten

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,087
Location
Luleå
Re: Alternativ till Julgran i alla fall... [OT]

*hmm* få se jag måste kunna hitta något positvt med dessa svärd.. *tänka*

Aaa genom köparnas idioti så kan svärdsmakarna forstätta arbeta och livnära sig.. *hrmm* inte mycket till postivt kan sägas om svärden på dom sidorna annat än att några av dom var väldigt färgranna och tveksamt att de skulle kunna användas som vapen och genom sin dåliga design minskar dom våldet....
 

Eva Florén

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
2,107
Location
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Re: Fula svärd [OT]

Jag avlider. Detta händer inte, det är inte möjligt.

Jag som alltid förundrats över varför dödliga vapen skall vara så vackra... men de där... känns liksom bara fel.... mera som misslyckade smycken än som svärd liksom. (och som utbildad guldsmed borde jag väl veta kan man tänka sig)

Fast å andra sidan har jag ett intryck att dem ska betitlas leathel weapon ändå - man kan ju dö i skratt eller shock av dem...

Lady Silver Wolf - There is but a thin line, between Man and Beast
 

Klon

Hero
Joined
1 Aug 2000
Messages
1,424
Location
Sverige, Örebro
Sluta klaga så mycket

Hela tiden klagas det på Chronopia, men jag tyckar att ni alla ska sluta upp.
Som jag ser det så ger chronopia ett alternativ, där raser inte är som i vissa andra fantasyrolspel, där de samsas (eller ja, delar yta...) i en stad. Om man inte vill spela i den miljön så är det upp till en själv. Men det finns folk, trot eller ej som vill ha et alternativ till fntasyrolspelen som ibland käns alltför lika varandra. Kanske passar inte chronopia in i er norm, men det behöver inte betyda att det är dåligt. Jag har fått nog av att folk spyr galla över Chronopia. Var lite konstruktiva istället.

Så det så!
 

Krigeus

Veteran
Joined
23 Oct 2000
Messages
135
Location
Luleå, Sverige
Repent Sinner

Or thou shalt die in agony

Nänä, jag kan juh inte hindra folk från att tycka vad de vill

Thomas Krige - Hederskapten i Dödsgardet, E-corps främsta försvarare
 
Top