PROMOTION Stötta rollspel.nu ekonomiskt på Ko-fi

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,324
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Skickade så mycket jag kunde. Min ekonomi har gått från underbar till tveksam efter att jag först blev arbetslös, sedan sjukskriven och nu utreds för förtidspension då jag tydligen har en nervskada i ena örat som gör att jag svimmar och tappar balansen utan förvarning. Trodde verkligen inte att jag skulle känna mig som 80 år när jag är 42…
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,463
Location
Stockholm
Skickade så mycket jag kunde. Min ekonomi har gått från underbar till tveksam efter att jag först blev arbetslös, sedan sjukskriven och nu utreds för förtidspension då jag tydligen har en nervskada i ena örat som gör att jag svimmar och tappar balansen utan förvarning. Trodde verkligen inte att jag skulle känna mig som 80 år när jag är 42…
Tack för ditt bidrag! Känn dig inte tvingad att anstränga din ekonomi, det absolut viktigaste alla gör är att delta i foumets diskussioner.

MVH

/Magnus
 

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,324
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Tack för ditt bidrag! Känn dig inte tvingad att anstränga din ekonomi, det absolut viktigaste alla gör är att delta i foumets diskussioner.

MVH

/Magnus
Nej då, jag dör inte av att skänka det lilla belopp jag givit. Det är väl mer det mentala som tagit stryk, men det är en annan historia. Känns bra att kunna bidra till forumets fortlevnad!
 

Badmojo

Old’s cool
Joined
21 Sep 2011
Messages
1,873
Location
Marjura
Nu är det en månad sedan Ko-fin drog igång! Verkar vara ca 14 månadsgivare från dag 1 (8 mars) då vi gick från 64ish till 78 koppar idag den 8 april (och det tillkommer väl fler kommande aprildagar), vilket borde ge en hyfsat stadig support som dels täcker direkt månadsdrift framgent samt dels betar av åtminstone ngn procent av Magnus omfattande historiska utlägg för forumet.
Ungefär så?
 
Last edited:
Top