Konvent Spelkongress 26 - 17/10 Gamla Riksarkivet

Enligt ryktet är Spelkongressen i år helt slutsåld. Hur väl stämmer det här? I så fall är jag väldigt över det faktumet pga det visar ju ändå på att intresset för rollspel har växt de senaste åren, skulle till och med säga att vi är i något av en rollspelsrenässans.

Enligt ryktet är Spelkongressen i år helt slutsåld. Hur väl stämmer det här? I så fall är jag väldigt över det faktumet pga det visar ju ändå på att intresset för rollspel har växt de senaste åren, skulle till och med säga att vi är i något av en rollspelsrenässans.
Inträdena verkar vara slutssålda. Det finns enstaka spelpass kvar att boka för de som redan har inträde.

Vill minnas att jag hört en intervju med någon i Ligan som sagt att större lokaler i alla fall övervägts.

Vill minnas att jag hört en intervju med någon i Ligan som sagt att större lokaler i alla fall övervägts.

Japp, har för mig det var i Spelkults intervju med Tomas.

Och i princip har Spelkongressen sålt slut varje år, det är nog mest en fråga om hur långt i förväg. Tror absolut det finns utrymme växa - iom det kräver en hel del planering för få till som besökare.

Back