Nekromanti Spelare/Spelledare/Spelrupp i Uppsala...

Jericho One

Veteran
Joined
23 Jan 2001
Messages
90
Location
Norrköping
...sökes då jag tröttnat på att inte få spela MOGET rollspel på mycket länge + inte fått spela rollspel överhuvudtaget på mycket länge.

Söker nu er som lägger vikt på gestaltande spel hellre än regelsurrande och hollywood-cineastiskt spel. Själv är jag 27 år och har spelat rollspel i snart arton år (från och till). Är socialt fungerande och varken goth/synthare/mansinit eller fascist - snarare tvärtom!

Spelleder själv :

Kult - Uppsala miljö runt Universitetet; psykologisk skräck a´ första utgåvan snarare än splatter/gore i den senare kommersiella.

Stray Bullet - multi-purpose-regler för mig; bland annat kampanjande i kombination med Violence - arbetar på kampanj i dagens krimminella Storbritanien. Stor vikt på gestaltande då reglerna är enkla och få.

Så var det ja...

Svara om nån finner detta intressant!
 

Sereg_UBBT

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,486
Location
Sektor 242, Norra hemisfären

Jericho One

Veteran
Joined
23 Jan 2001
Messages
90
Location
Norrköping
Stämmer...

...och jag tackar som faen för att dessa dykt upp!

Gillar faktumet att dessa regler är kompatibla med alla de friformsscenarior jag arbetar med och planerar att spelleda - funkar i alla tidsepoker och dimensioner!

Förresten - jag har problem med att läsa dit 'fanzine' - Acrobat talar om för mig att det är "A font containing a bad C/Map encoding".

What's with that?

Mvh

J . O

<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Jericho One on 2001-03-19 22:25.</EM></FONT></P>
 

Sereg_UBBT

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,486
Location
Sektor 242, Norra hemisfären
Re: Stämmer...

<I>"...och jag tackar som faen för att dessa dykt upp!

Gillar faktumet att dessa regler är kompatibla med alla de friformsscenarior jag arbetar med och planerar att spelleda - funkar i alla tidsepoker och dimensioner!"</I>

Jag är imponerad att det verkligen är någon som spelar Stray Bullet. Det trodde jag inte när jag skrev det... Kul!

<I>"Förresten - jag har problem med att läsa dit 'fanzine' - Acrobat talar om för mig att det är "A font containing a bad C/Map encoding". </I>

Med senaste versionen av Acrobat Reader så bör det funka (4.05 tror jag). Vilken version kör du?



Andreas | <A HREF="http://andreas.cx/alphaomega" target="_new">http://andreas.cx/alphaomega</A> - ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US!
 

Roblin

Warrior
Joined
2 Apr 2001
Messages
208
Location
uppsala, sverige
Tjena, jag har också upptäckt att jag är utan rollspel, skulle vara kul att ändra på det. Är även jag inne på mer moget spelande, om det nu finns något sådant.
 
Top