Söker spelgrupp Spelare sökes i Ystad med omnejd

OSR-Lich

Veteran
Tjena,
jag är en 36årig spelledare utan grupp som har varit ifrån hobbyn ett tag nu och är väldigt sugen på att komma tillbaka igen.

Det är år och dagar sedan jag sökte spelare senast så jag är lite osäker på var jag ska börja, men tänkte testa att kolla här.

Jag söker spelare kring Ystad och omnejd. Jag har testat att spela över nätet med olika vtt tjänster men känner att det inte funkar för mig, så jag söker folk för irl-spel.

Jag kan tänka mig att spelleda Shadowrun, Delta Green, Mutant UA eller någon form av OSR.

Är lite nyfiken på Delta green. Spelat och spellett mycket i mina dagar, men efter en paus på måånga år så har jag nu ett rullande spel och är sugen på mer! Jag bor i malmö men jobbar nära ystad..

Är lite nyfiken på Delta green. Spelat och spellett mycket i mina dagar, men efter en paus på måånga år så har jag nu ett rullande spel och är sugen på mer! Jag bor i malmö men jobbar nära ystad..
Delta Green var ett tag sedan jag körde något i, så jag kör det jättegärna! Du är varmt välkommen att vara med om du vill det :)

Back